Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 n3650/3660/6600/7650 har så langt hatt de beste kameraene. Skarpe og fine bilder. Har sett en del fra div. Samsung-telefoner, og det er ikke videre imponerende. T610 ser heller ikke videre bra ut, og det som er i P800 gir grumsete bilder med et oransje stikk. 7650 er en knakende bra telefon for den prisen, men jeg ville heller gått for 3650.. mulighet for mmc-kort er meget kjekt. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 du må jo også tenke på mc60 koster ca 1300kr uten abb, og t610 koster det dobbelte, så det blir litt feil å si at mc60 e så sinnsykt dårlig. Greit at skjermen e dårlig, men den koster jo ikke stort mer enn en 3510i! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ser det er folk som ikke vet åssen man skrur av bluetooth på Nokia 7650 her selfølgelig suger det batteri når man bruker alle funksjonene, men jeg har min mobil i 3-4 dager jeg (Nokia 7650) (fant ut at hvis man holder meny-tasten inne kommer man til en meny som viser hvilke programmer som kjører i bakgrunnen.. kjekt hvis man vil spare litt tid og batteri.. Programmene lokker seg ikke hvis man trykker "no/rød telefon knapp".. må ta "avslutt" på hvert programm.. litt plagsomt men.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå