Kjetso Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Hei, jeg har laget en OK video i Adobe premier som jeg ønsker å dele med familie. MP4 filene blir fort 200-500 MB. Jeg klarer ikke å sende dem på mail, og heller ikke å laste dem opp på Google Foto. Hvordan pleier dere å dele denne type videoer? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Har brukt FileMail. Det finnes sikkert flere lignende tjenester. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Last opp på google disk, lag en delbar link og send til de som skal motta den. Da vil de kunne laste den ned hver for seg. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 De fleste nettlagringstjenester har muligheter for å dele innhold. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Google Drive, Mediafire, OneDrive, Unlisted YouTube video etc. Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 17. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2017 Takk for svar.... Men da er det slik at de må laste filen ned på en datamaskin for å se den antar jeg. Noen muligheter for at de for eksempel kan da kan se filmen på mobil eller iPad? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Last opp på Youtube, sett video som "unlisted", del lenke med familien. Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 17. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2017 Last opp på Youtube, sett video som "unlisted", del lenke med familien. Supert - dette gjør nok susen, Takk for innspill. https://support.google.com/youtube/answer/157177?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en https://studio300.org/2014/03/11/private-vs-unlisted-on-youtube/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå