IHaveADream Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Hei, Mange bokklubber tilbyr dyre gaver til de som melder seg inn. De skriver at man ikke trenger å kjøpe noe, men er forpliktet til å være medlem i ett/to år og må betale porto. Noen som har prøvd det? Det høres jo ut for å være for god til å være sant... Jeg kan liksom ikke se noen catch ved dette, så derfor jeg er mitt skeptisk.... 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Man må binde seg en periode og boklubber tjener pengee på folks glemsomhet 1 Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Jeg har erfaring med dette. Ofte er gavene du får veldig overpriset sammenlignet med veiledende pris i vanlige butikker. Ikke bli overasket om du finner samme gjenstand til 1/3 av prisen andre steder. Det bruker å være ganske enkelt å avbestille bøker på internett så lenge du husker det, men når du skal melde deg ut må du gjerne lete frem et godt skjult telefonnummer og snakke med de personlig. Jeg tipper at hvis du kjøper bare 1 bok av de til fullpris så har de fortjeneste på deg noe mange kanskje gjør og de hadde ikke gjort dette hvis de ikke tjente penger på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå