Syar-2003 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Ang oppdateringer. Folk er forskjellige ozone. Jeg har fått meg en watch series 3 nylig og det er påkrevet med en iPhone pairet som er i versjon 11.2. Endret 28. desember 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Min 64GB SE funker knirkefritt med IOS11. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Egentlig så høres det ut som en grei egenskap, selv om telefonen kan oppleves tregere. Min 4 år gamle iPhone 5s har ikke denne funksjonen (da den kom først med iPhone 6) og når jeg kommer ned på f.eks 20% batterilevetid, og jeg gjør noe som krever litt mer CPU kraft, så kan den slå seg rett av uten forvarsel. Og det er nok fordi det aldrende batteriet ikke lenger klarer å levere nok kraft. Da kunne det vært greit om det jeg skulle gjøre heller tok litt lengre tid så jeg i hvert fall fikk gjort det. Så kritikken som er kommet, skjønner jeg er som et resultat av at Apple ikke har informert kundene om det. Funksjonen i seg selv har jo en misjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå