AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Hei! Gjelder twitter, og fikk mld av en bruker der at jeg så ut som "en jævla ape". Og at han gledet seg til han møtte meg i negativ forstand, som jeg tok som en trussel. Han sletta brukeren sin nå. Men er dette noe å anmelde/kan man anmelde dette? Anonymous poster hash: d5293...37b 1 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Selvsagt skal du anmelde. Dessverre er min erfaring at alvorligere saker har blitt henlagt. Likevel er det å anmelde noe som blir en statistikk. Som kjent er slik statistikk kvantitative data som kan oversettes til politisk styring. Etter et stort nok antall anmeldelser, vil resurser kunne styres mot et problemområde. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Selvsagt skal du anmelde. Dessverre er min erfaring at alvorligere saker har blitt henlagt. Likevel er det å anmelde noe som blir en statistikk. Som kjent er slik statistikk kvantitative data som kan oversettes til politisk styring. Etter et stort nok antall anmeldelser, vil resurser kunne styres mot et problemområde. Jeg spør om jeg kan anmelde, og at vedkommende som skrev får en bot osv. Ikke for statistikken sin skyld. Anonymous poster hash: d5293...37b Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Du kan anmelde, men det er ekstremt lite sannsynlig for at vedkommende får bot eller konsekvenser av noe slag. Det vet du ikke før du anmelder, ingen kan vite hva resultatet blir. Endret 16. desember 2017 av Soseks 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Jeg har anmeldt verre saker med trakassering over flere måneder både på instagram og facebook og andre måter. Saken ble henlagt. Anonymous poster hash: 23f37...6b3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Jeg har anmeldt verre saker med trakassering over flere måneder både på instagram og facebook og andre måter. Saken ble henlagt. Anonymous poster hash: 23f37...6b3 Hvorfor henlagt? Anonymous poster hash: d5293...37b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Du kan anmelde, men det er ekstremt lite sannsynlig for at vedkommende får bot eller konsekvenser av noe slag. Det vet du ikke før du anmelder, ingen kan vite hva resultatet blir. Har screenshot av tweeten, men tweeten er sletta dog. Men går ikke dette under at noen truer deg? Anonymous poster hash: d5293...37b Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Selvsagt skal du anmelde. Dessverre er min erfaring at alvorligere saker har blitt henlagt. Jeg spør om jeg kan anmelde, og at vedkommende som skrev får en bot osv. Ikke for statistikken sin skyld. Du spør også: "...er dette noe å anmelde". Selv om svaret er; sannsynlig henleggelse, er vel resten av svaret åpenbart, nemlig at du også kan anmelde. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Men går ikke dette under at noen truer deg? Anonymous poster hash: d5293...37b Truet deg til hva da? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Men går ikke dette under at noen truer deg? Anonymous poster hash: d5293...37b Truet deg til hva da? Vel, han skrev "Håper jeg treffer på deg i helga", som en trussel ved vold om/når han møter meg. Anonymous poster hash: d5293...37b Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Ei kjent blogger som ble angrepet fysisk, fikk saken sin henlagt, så tror det er like stor sjanse som at Tre Små Kinesere gjør comeback i stua di neste helg, som at denne blir prioritert og ikke henlagt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Ei kjent blogger som ble angrepet fysisk, fikk saken sin henlagt, så tror det er like stor sjanse som at Tre Små Kinesere gjør comeback i stua di neste helg, som at denne blir prioritert og ikke henlagt. Hvorfor henlegger dem? Ikke tid og ressurser? Anonymous poster hash: d5293...37b Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Men går ikke dette under at noen truer deg? Anonymous poster hash: d5293...37b Truet deg til hva da? Vel, han skrev "Håper jeg treffer på deg i helga", som en trussel ved vold om/når han møter meg. Anonymous poster hash: d5293...37b Beklager her fremstår trusselen som imaginær. Politiet gjør ikke stort med saker under nivå av mord eller kidnapping når det gjelder privatpersoner interesser. men for all del du KAN anmelde dette, aller alt mulig annet rart som du misliker. Bare kjør på. Endret 16. desember 2017 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Men går ikke dette under at noen truer deg? Anonymous poster hash: d5293...37b Truet deg til hva da? Vel, han skrev "Håper jeg treffer på deg i helga", som en trussel ved vold om/når han møter meg. Anonymous poster hash: d5293...37b Beklager her fremstår trusselen som imaginær. Politiet gjør ikke stort med saker under nivå av mord eller kidnapping når det gjelder privatpersoner interesser. men for all del du KAN anmelde dette, aller alt mulig annet rart som du misliker. Bare kjør på. Hva hadde du gjort? Droppa hele greia? Anonymous poster hash: d5293...37b Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Hva hadde du gjort? Droppa hele greia? Anonymous poster hash: d5293...37b Jeg hadde hatt litt glede av å kaste bort tiden til politiet, men på den andre siden er det mulig jeg kunne funnet på noe bedre å bruke tiden min på. I beste fall blir vedkommende innkallt og bryter sammen og tilstår alt ... før saken blir henlagt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Hvorfor henlagt? Anonymous poster hash: d5293...37b "De underrettes om at forholdet er henlagt på grunn av manglende kapasitet til å behandle saken. På grunn av arbeidsmengden i strafferettspleien må det dessverre skje nødvendige prioriteringer av hvilke saker som kan behandles. Etter retningslinjene for slik prioritering blir denne saken ikke tatt under behandling." Vedkommende driver fortsatt med terror på sosiale plattformer. Anonymous poster hash: 23f37...6b3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Politiet henlegger mer alvorlige saker enn dette, enten for de ikke gidder eller fordi politiet i Norge ikke har kapasitet Ringer du politiet i USA så er det 2+ biler utenfor hos deg etter minutter, i Norge kan du være glad om det i det hele tatt kommer noen, dagen etter 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Politiet henlegger mer alvorlige saker enn dette, enten for de ikke gidder eller fordi politiet i Norge ikke har kapasitet Ringer du politiet i USA så er det 2+ biler utenfor hos deg etter minutter, i Norge kan du være glad om det i det hele tatt kommer noen, dagen etter Basert på hva da? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Politiet henlegger mer alvorlige saker enn dette, enten for de ikke gidder eller fordi politiet i Norge ikke har kapasitet Ringer du politiet i USA så er det 2+ biler utenfor hos deg etter minutter, i Norge kan du være glad om det i det hele tatt kommer noen, dagen etter Basert på hva da? USA = Youtube og nyheter Her i Norge av egen erfaring, 2 innbrudd, første gangen kom de dagen etter og andre gangen kom de ikke i det hele tatt 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Hvorfor skal politiet bruke ressurser på at noen mener du ser ut som en ape? Sist jeg sjekket kan man også velge hva man lar seg krenke av. Anonymous poster hash: 7adfb...1b5 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå