Countryman Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Tipper de blir solgt. Har selv opplevd å ha "svake øyeblikk" hvor jeg føler for å slå på stortromma. Kjøper et eller annet som skiller seg ut i pris - uten å ha noen som helst anelse om det er overprising eller ei. Tror ikke jeg er noen "versting" på området, så at det blir solgt tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) Lurer på hvor mye denne er kan estimeres til i verdi? Har hatt den noen år nå, uten å tenke for mye over verdien på den, men vet den er verdt noen fete griser i det minste. Eventuelt - noen som vet om en god single malt tråd på FB (i Norge)? Port Ellen.jpg Whiskybase.com opererer med en gjennomsnittlig pris på denne på 915 euro. https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/946/port-ellen-1974-sv Det virker lavt på meg, og jeg vil tro at en mer reell pris - hvis du finner en kjøper - kan være mellom 12 og 15 tusen kroner. Endret 18. desember 2017 av Aetius Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Ja det høres mer ut som jeg hadde tenkt og håpet på fra starten av. Planen er å beholde den. Skal bli artig å se hvor mye den blir verdt med årene. Da blir jo tross alt færre og færre av de for hver dag som går Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Hvis ikke alle gjør som deg og sparer på spriten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå