AfterGlow Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Telenor sier opp avtalen med musikktjenesten, melder Dagens Næringsliv.Nå får du ikke lenger tilgang til Tidal gjennom Canal Digital Lenke til kommentar
Populært innlegg Entity extraction Skrevet 16. desember 2017 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2017 Revnende likegyldig. Har knapt brukt tjenesten. Bruker heller spotify, den funker på radioen og bak firewall på jobb. Sendte mail til tidal og fikk beskjed om at jobben måtte åpne opp for tidal i firewall. Det er jo enkelt å få gjennnomslag hos sikkerhet for slike ting ja.. 10 Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Har vel aktivert og brukt tidal en halv gang for 3 år siden.. Så jeg er vel en av de 100k Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Man fikk jo kun tilgang til en basis versjon uansett som hadde flere begrensninger. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Har også brukt det litt fra og til for å høre på nye utgivelser. Man har liksom hatt i bakhodet at dette var kun midlertidig og har derfor ikke bygget opp noen spillelister osv. Kommer ikke å savne det. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Jeg fikk tidal hifi gratis via jobb for 3 år siden. Den skulle visst være gratis til 2024. Likevel bruker jeg heller spotify family og betaler 149,-/mnd. Fordi Tidal er håpløs å bruke. Håper CDK fikser avtale med spotify istedet fra og med januar. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Tidal er vel ikke norsk lengre så da er det liten vits i å støtte de Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Tidal er vel ikke norsk lengre så da er det liten vits i å støtte de Så man kan kun støtte norske selskap? Hva bruker du til å lese dette da? Finnes det noen norsk produsert pc / telefon? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Tidal er vel ikke norsk lengre så da er det liten vits i å støtte de Så man kan kun støtte norske selskap? Hva bruker du til å lese dette da? Finnes det noen norsk produsert pc / telefon? Det finnes bedre alternativer Faktisk mange som støtter produkter på grunn av at de er norske Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Det er så håpløst å skal støtte produkter kun fordi de er Norske eller har Norske eiere som står bak selskapet som utvikler et produkt. Jeg hadde forstått det om vi levde på 60 tallet, men i dag er veldig få ting som de ser ut som. Mange Norske selskaper man tror er heleid Norsk, er egentlig eid av investorselskaper fra utlandet osv.. Man burde heller gå for det beste og mest brukbare alternativet, slik at man etterspør innovasjon slik at vi til slutt kanskje får en produsent fra Norge som klarer å konkurrere med internasjonale aktører. PS: At JayZ kjøpte opp Tidal var vel en av dødsstøtene for tjenesten.. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) Er det nå man skal være på vakt mot å bli kunde der, selv om de skulle stå opp som en føniks i fra asken? Tenker på dette med videresalg til andre. Kan hende de vil tjene litt ekstra også, så da får man solgt sin e-post adresse helt ufrivillig "på kjøpet", ikke bare til en annen aktør men både til øst og til vest (tipper at det fort kan være et scenario som får føtter å løpe på) Endret 18. desember 2017 av G Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Man fikk jo kun tilgang til en basis versjon uansett som hadde flere begrensninger. Premium. Med 320kbit AAC, er ikke så veldig mye begrensing det. 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Man fikk jo kun tilgang til en basis versjon uansett som hadde flere begrensninger. Premium. Med 320kbit AAC, er ikke så veldig mye begrensing det. Rart. Jeg fikk kun tilgang til en basis versjon med begrensede mengder skipping av sanger. Registrerte meg som anført på Canal Digital sine sider. Mulig det var fordi jeg "bare" er borettslagskunde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå