Harald Brombach (digi.no) Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Innfører en helt ny tagg og fjerner flere gamle.HTML 5.2 er ferdig standardisert Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) HTML-definert føkkings modal... Hvorfor må vi gjøre de samme feilene på nettet som vi gjorde med utvikling av OS for 25 år siden? Er dette en straff for noe hele verden gjorde i et tidligere liv...? De kunne i hvert fall ha gjort modal til en boolean!!! Endret 16. desember 2017 av Shruggie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 HTML-definert føkkings modal... Hvorfor må vi gjøre de samme feilene på nettet som vi gjorde med utvikling av OS for 25 år siden? Er dette en straff for noe hele verden gjorde i et tidligere liv...? De kunne i hvert fall ha gjort modal til en boolean!!! Show og showModal er vel løsningen her? Og hva er egentlig problemet med dialoger? Hvis du ikke ønsker å bruke de er det jo bare å la være. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Å, hvis modal er optional er det jo en helt annen sak. Da er min kritikk direkte feil. 2 Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 HTML-definert føkkings modal... Hvorfor må vi gjøre de samme feilene på nettet som vi gjorde med utvikling av OS for 25 år siden? Er dette en straff for noe hele verden gjorde i et tidligere liv...? De kunne i hvert fall ha gjort modal til en boolean!!! Hmm om minnet ikke svikter (og med min flaks gjør det akkurat det) Så var det ty typer modsal, en som nhet sys modal(stoppa systemet i den krad at du ikke kunne switche til andre rog uten å gå via ctr alt del) og application modal som bvbare stoppa det programmet som hadde laga dialogen, whis det er kun den siste typen er det jo ikke så farlig, i verste tilldelet blir web browseren sperra til .dialogen er besvart/lukka, er det derrimot sysmodal er jeg helt enig med deg Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 ok etter litt goiogling fant jeg ut at sysmodal forsvnt i win98 så hele første delen av inlegget mitt utgår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå