Asmodeus* Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvordan kan jeg lage Constant Effect items i Morrowind? Går det i det hele tatt an? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvordan kan jeg lage Constant Effect items i Morrowind? Går det i det hele tatt an? Du må Soultrappe en GoldenSaint i en..... Uhm... (Den beste SoulGemen vetu.. ) og bruke den Enchantingen. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Takker! Må jeg ha en golden Saint? Og Hvor finner jeg de? jeg har sett noen men veldig sjelden Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Prøv å kjøp ein Summon golden saint scroll, ellers kan du jo dra tell Red mountain, for der finner du masse Ascended sleepers, de er like effective som saints. Og bare så du veit det så er det JÆVLIG dyrt å mekke constant effect.. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 ja penger har jeg nok av........ Men fungerer det men en sånn tre dame på bloodmoon? De er verdt 70000 i en soul gem...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå