AnonymDiskusjon Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 så jeg har lagt en tråd tidligere og jeg lot merke til at man av i alle fall brukere her inne prøver seg på damer face to face, men Jeg har aldri sett noen gjør sånt foran meg ikke en gang en eneste gang. Nå vet jeg godt at det er ikke en ting som skjer veldig ofte men likevel burde ikke skje i alle fall et par ganger? Så dere har erfaring med skjærsteforhold og prøving på jenter. Når ber dere jenta ut? Venter du på at det er kun dere eller du baer skjørrer fram på ? Anonymous poster hash: 7722d...15f Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Jenter er kompliserte skapninger, men are from Mars women are from Venus. Når det er sagt, så er jenter som alle andre. De har en hjerne og den tenker. Du er åpenbart ung, så la meg gi deg et råd. Vær ærlig. Du kommer langt med ærlighet. Hvis du liker en jente, si rett ut jeg liker deg og jeg vil gjerne spandere brus/kaffe/øl på deg. Jenter liker folk som vet hva de driver med, ingen er født verdensmester, men de som er ærlige vet hva de gjør. Ikke lat som om du er en du ikke er, ikke skjul det du mener er svakheter. Vær deg selv. Jenta skal ikke like en person du later som du er, jenta skal like DEG. Når du spør spiller ingen rolle. Du kan alltids si "hei kan jeg få to ord" hvis du ikke tør spørre foran andre. Hvis du vil legge et godt fundament for fremtiden, samt imponere alle rundt deg, spør du foran hvem enn som måtte være der. Endret 15. desember 2017 av Krig og fred Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Har bedt jenter ut to tre ganger og alle ble nei. Jeg er tydeligvis av typen damene spør, det har skjedd mange ganger, så svaret mitt er at jeg aldri ber jenta ut Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 De gangene jeg har bedt ei jente ut så har det som regel skjedd over meldinger eller snapchat, og har fått ja alle gangene hittil. Men er vel mest fordi jeg har møtt de på byen en uke før eller noe. Hvor vi allerede snakket om å ville møtes igjen over en øl bare oss to.Det er veldig enkelt å spørre om hun kunne tenke seg å finne på noe ved en senere anledning, tar bare 5 sekunder. Trenger ikke å være noe stort, så tar du resten av detaljene over telefon eller meldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå