Gå til innhold

EARLY ACCESS-INNTRYKK: Playerunknown's Battlegrounds på Xbox One

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spent på om de klarer å få dette til å kjøre på Xbox.. Har sett et par videoer av folk som spiller på Xbox One X, og det flyter virkelig dårlig. Dropper frames så fort man ser en annen spiller osv. De burde også sikte på 60fps og ikke 30 som det er nå. Ut fra det jeg har sett virker det som grafikken er omtrent som "High" på PC-versjonen. Jeg ville nå lett ofret litt grafikk for bedre FPS og kjørt spiller på very low på konsoll.

Lenke til kommentar

De har nå gjort noe, riktig, MysticoN. Det nye mappet kjører vesentlig mye bedre. Jeg fikk iallfall stabillt mye høyere FPS da jeg prøvde her om dagen.

Joda, skal ikke nekte på at det har vært noe forbedring men har tatt sin tid :) Vil du si at spillet yter godt nå?

Spør fordi jeg ikke har spillt på lenge.

Lenke til kommentar

Joda, skal ikke nekte på at det har vært noe forbedring men har tatt sin tid :) Vil du si at spillet yter godt nå?

Det har fortsatt problemer, men det har tatt mange syvmils steg fra hvordan det var for bare noen måneder siden. En del gjenstår fortsatt, men enkelte ting blir vel ikke fikset bare ved å kaste penger på det heller. Nå skal spillet slippes om 5 dager, men jeg tviler sterkt på at de vil være i mål med alt til da. Det nye kartet var vesentlig bedre enn det originale kartet hva gjelder optimalisering, men om de tar den samme børsten på det første kartet så blir det nok bra til slutt.

TL:DR

Tror ikke du kommer til å bli veldig imponert over framskrittet så langt, men det er tydelig at det jobbes med det.

Lenke til kommentar

Spillet er ikke spillbart på Xbox One og egentlig ikke på Xbox X heller. Dropper ned til 10-15 fps ofte og det er så langt unna akseptabelt at det ikke fins ord.

Folk virker å ha så store krav, men glemmer vist at spillet enda er i early access. Det har ikke vært ute et år enda og nå skal det lanserer. Det har vært helt vanvittig med forbedringer i spillet siden oppstarten og ingenting tyder på at gutta skal slutte nå. Dette er det nye store og det kommer til å brukes mye penger fra utviklere de neste årene for å holde det slik.

Uansett så sliter jeg med å se at dette skal fungere på Xbox, X klarer det nok til slutt, men spillet må få 30fps med 100% stabilitet for å fungere. Enig i at de burde satset på 60 fps, men det spørs om konsollene klarer det. Krever latterlig mye CPU dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De har nå gjort noe, riktig, MysticoN. Det nye mappet kjører vesentlig mye bedre. Jeg fikk iallfall stabillt mye høyere FPS da jeg prøvde her om dagen.

Det "vanlige" spillet? Aner ikke, har ikke spilt på evigheter.

Nytt map på test server? Atskillig mye bedre. Bedre FPS, mindre desync og netlag og generelt bare en bedre opplevelse.

Lenke til kommentar

Det har fortsatt problemer, men det har tatt mange syvmils steg fra hvordan det var for bare noen måneder siden. En del gjenstår fortsatt, men enkelte ting blir vel ikke fikset bare ved å kaste penger på det heller. Nå skal spillet slippes om 5 dager, men jeg tviler sterkt på at de vil være i mål med alt til da. Det nye kartet var vesentlig bedre enn det originale kartet hva gjelder optimalisering, men om de tar den samme børsten på det første kartet så blir det nok bra til slutt.

TL:DR

Tror ikke du kommer til å bli veldig imponert over framskrittet så langt, men det er tydelig at det jobbes med det.

låver nå ikke godt for release at de slipper et uferdig produkt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...