Gå til innhold

Kun to av de syv største spillbutikkene lar kundene be om refusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk dette som svar av på.

 

 

Hei Thomas,

 

Takk for henvendelsen din til PlayStation Support.

 

I e-posten har du skrevet at du ønsker refundering av spillet Gang beats. I samsvar med PlayStation™Networks tjenestevilkår kan vi ikke refundere kjøp gjort i PlayStation®Store dersom innholdet er lastet ned til din konsoll. Du kan lese mer om våre tjenestevilkår her: http://www.playstationnetwork.com/no-no/terms-of-service

 

Ved kjøp av digitalt innhold som spill, virtuell valuta eller utvidelser, samtykker du til at produktene gjøres tilgjengelige for deg umiddelbart etter at ordren er fullført, og med dette frasier du deg retten til å angre kjøpet. I tillegg er kontoinnehaver ansvarlig for all bruk av Sony Entertainment Network (SEN)-kontoen, og er dermed ansvarlig for alle kjøp gjort gjennom SEN-kontoen. På grunn av dette kan vi ikke tilby en refusjon.

 

Beklager for eventuelle ulemper dette medfører.

Lenke til kommentar

Veldig glad for at forbrukerrådet endelig tar tak i dette. Digitale kjøp er på mange måter som ville vesten.

Forbrukerrådet gjør en knallbra jobb! De har bare litt for små ressurser til å ta opp alle de kampene de burde. Og kanskje litt for få sanksjonsmuligheter. Hadde de for eksempel kunnet blokkere Nintendos tjenester/produkter med ulovlige vilkår fra f.eks NIX så regner jeg med Nintendo hadde ryddet opp i eget rot på rekordtid. Ditto med andre ulovligheter som faller inn under Forbrukerrådets område. Tilsvarende for Forbrukerombudet (ulovlig reklame).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...