Donkey Kong Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Etter å ha gjort noen skikkelige kupp på Steam-salg, kom jeg til å tenke på at det hadde vært nyttig om en kunne lese artikler der utvalgte tilbud på gode spill ble presentert. Selv gjorde jeg noen skikelige varp: Battlefront 2 (2005) og Blitzkrieg (fra 2003) til ca 20 kr stk. Ettersom det eksisterer en rekke spillbutikker, og tilbudene kun varer noen dager, er det fort gjort å gå glipp av gode tilbud. Videre er det nok en del yngre lesere, som ikke har spilt de gamle klassikerne, som hadde satt pris på å få anbefalinger til eldre spill, samt en kort introduksjon til hva spillene gikk ut på, om multiplayer fortsatt er aktivt, om det er et aktivt mod-miljø osv. Endret 15. desember 2017 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Etter å ha gjort noen skikkelige kupp på Steam-salg, kom jeg til å tenke på at det hadde vært nyttig om en kunne lese artikler der utvalgte tilbud på gode spill ble presentert. Selv gjorde jeg noen skikelige varp: Battlefront 2 (2005) og Blitzkrieg (fra 2003) til ca 20 kr stk. Ettersom det eksisterer en rekke spillbutikker, og tilbudene kun varer noen dager, er det fort gjort å gå glipp av gode tilbud. Videre er det nok en del yngre lesere, som ikke har spilt de gamle klassikerne, som hadde satt pris på å få anbefalinger til eldre spill, samt en kort introduksjon til hva spillene gikk ut på, om multiplayer fortsatt er aktivt, om det er et aktivt mod-miljø osv. Takk for forslaget, Donk! Har vært inne på tanken på noe lignende selv, men det har ikke materialisert frem et konsept ennå. Noteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå