Blue-water Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har to vifter (+ cpuvifte) den ene er i døren og den andre er bak. Den ene er litt kraftigere en den andre. hvilken burde blåse inn og hvilken burde blåse ut? burde den som er kraftigst blåse inn eller ut? Og hvor skal den kraftigste plasseres? Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei! Den krafitigste burde blåse inn, for å unngå undertrykk og derved at det ikke skal bli så my støv inni kabinettet.. Helst lavest mulig på innsuget! Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hei! Den krafitigste burde blåse inn <--- , for å unngå undertrykk og derved at det ikke skal bli så my støv inni kabinettet.. Helst lavest mulig på innsuget! <--- ehh... der tror jeg du bomma litt... eller så er det jeg som blingser men tror jeg skjønte den men hvor skal den som blåser inn og hvor skal den som blåser ut? Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sett den kraftigste i døra og la den suge luft inn i kabinettet.. Og den andre bak i kabinettet, høyest mulig.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Morn Hadde jeg vært deg så hadde jeg satt viften i døren til å suge inn, og den bak til å suge ut. Da får man en fin luftstrøm gjennom kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå