Gå til innhold

I dag kan du vinne en kombinert skru- og boremaskin fra Bosch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konkurransen er avsluttet før den i det hele tatt er begynt og det blir til og med vist hva som er rett svar. Gått litt fort i svingene her? :)

Åpen igjen nå. Men blir flaut om man har sett problemet, og klarer å krysse feil på svarene nå. :-D

Forsåvidt står uansett svarene lett tilgjengelig til på siden det linkes til, så her er det bare å håpe at man endelig blir trukket ut. Er uansett en langt mer interessant premie enn disse DAB+ radioene. Denne har jeg bruk for. En DAB+ radio hadde i beste tilfelle blitt en julegave som mottaker kan legge ut på Finn.no, om man ikke selv satser på å få noen kroner for den der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at svarene er for enkle å finne også når de ikke publiseres på forhånd. Det krever bare et minutts følging av linker og skumlesing så har man alle svarene riktig. Jeg regner med at 99% av svarene dere får inn er riktige.

Jeg vil foreslå at TU krydrer med noen mer utfordrende ingeniøroppgaver innimellom eller i tillegg til følg-linken-spørsmålene. Gjerne spare de fineste premiene til de mer utfordrende oppgavene. Dere vil få inn færre svar, og vinnersjansen for hver deltaker øker. Det motiverer for å bruke mer tid på å løse oppgavene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Enig i at svarene er for enkle å finne også når de ikke publiseres på forhånd. Det krever bare et minutts følging av linker og skumlesing så har man alle svarene riktig. Jeg regner med at 99% av svarene dere får inn er riktige.

Jeg vil foreslå at TU krydrer med noen mer utfordrende ingeniøroppgaver innimellom eller i tillegg til følg-linken-spørsmålene. Gjerne spare de fineste premiene til de mer utfordrende oppgavene. Dere vil få inn færre svar, og vinnersjansen for hver deltaker øker. Det motiverer for å bruke mer tid på å løse oppgavene.

Skal jeg gjette er det kanskje en betingelse fra produsenten som gir bort premien at spørsmålene tvinger brukerne til å lese seg bittelitt opp på produktet, slik at de får gratis reklame og produktbevissthet. Da antar jeg de foretrekker enkle oppgaver, slik at flest mulig tar seg bryet med å delta. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...