Redaksjonen. Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Nye kalender-premier i hele desember.I dag kan du vinne en kombinert skru- og boremaskin fra Bosch Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Konkurransen ble avsluttet to. 14. des. 00:00. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kjell Eivind Helgesen Skrevet 15. desember 2017 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2017 Konkurransen er avsluttet før den i det hele tatt er begynt og det blir til og med vist hva som er rett svar. Gått litt fort i svingene her? 12 Lenke til kommentar
Kjell Eivind Helgesen Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Konkurransen er avsluttet før den i det hele tatt er begynt og det blir til og med vist hva som er rett svar. Gått litt fort i svingene her? Nå står det "Konkurransen ble avsluttet fr. 15. des. 00:00" fortsatt 1 minutt før konkurransen skulle bli tilgjengelig Lenke til kommentar
inside_866114 Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Hei! Vi beklager at dagens luke julekalenderen ble publisert med feil tidspunkt, og at svarene dermed lå ute en periode. Feilen er nå rettet, og det er igjen mulig å delta i konkurransen. Mvh Fredrik Dyrnes Svendsen Nyhetssjef, tu.no Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Konkurransen er avsluttet før den i det hele tatt er begynt og det blir til og med vist hva som er rett svar. Gått litt fort i svingene her? Åpen igjen nå. Men blir flaut om man har sett problemet, og klarer å krysse feil på svarene nå. :-D Forsåvidt står uansett svarene lett tilgjengelig til på siden det linkes til, så her er det bare å håpe at man endelig blir trukket ut. Er uansett en langt mer interessant premie enn disse DAB+ radioene. Denne har jeg bruk for. En DAB+ radio hadde i beste tilfelle blitt en julegave som mottaker kan legge ut på Finn.no, om man ikke selv satser på å få noen kroner for den der. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Enig i at svarene er for enkle å finne også når de ikke publiseres på forhånd. Det krever bare et minutts følging av linker og skumlesing så har man alle svarene riktig. Jeg regner med at 99% av svarene dere får inn er riktige. Jeg vil foreslå at TU krydrer med noen mer utfordrende ingeniøroppgaver innimellom eller i tillegg til følg-linken-spørsmålene. Gjerne spare de fineste premiene til de mer utfordrende oppgavene. Dere vil få inn færre svar, og vinnersjansen for hver deltaker øker. Det motiverer for å bruke mer tid på å løse oppgavene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Enig i at svarene er for enkle å finne også når de ikke publiseres på forhånd. Det krever bare et minutts følging av linker og skumlesing så har man alle svarene riktig. Jeg regner med at 99% av svarene dere får inn er riktige. Jeg vil foreslå at TU krydrer med noen mer utfordrende ingeniøroppgaver innimellom eller i tillegg til følg-linken-spørsmålene. Gjerne spare de fineste premiene til de mer utfordrende oppgavene. Dere vil få inn færre svar, og vinnersjansen for hver deltaker øker. Det motiverer for å bruke mer tid på å løse oppgavene. Skal jeg gjette er det kanskje en betingelse fra produsenten som gir bort premien at spørsmålene tvinger brukerne til å lese seg bittelitt opp på produktet, slik at de får gratis reklame og produktbevissthet. Da antar jeg de foretrekker enkle oppgaver, slik at flest mulig tar seg bryet med å delta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå