tommyb Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Folkens, jeg snublet over noe interessant. Se hva de har fått på Amazon.de: Echo Dot, Echo og Echo Plus i internasjonale versjoner. Europeisk strømplugg, sender til Norge. Riktig nok høyere pris enn de amerikanske versjonene, og kommer bare i svart, men det blir vel likevel billigere enn å kjøpe dem på eBay. Fikk også oppdatert Alexa-appen direkte i Play Store nå, så appen er også tilgjengelig til Norge. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 ...og det er mulig å velge norske adresser og tidssone. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 ...og det er mulig å velge norske adresser og tidssone. Ja, jeg har lokal værmelding nå. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Endelig. Begynte å bli lei av værmelding fra USA.... Med NRK og lokalværet på newsflash begynner det å ligne på noe. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg har bestilt meg en Echo Plus. Så spørs det om jeg på sikt kommer til å bruke Philips Hue Bridge, Ikea Trådfri Gateway, eller Echo Plus til å styre lysene. Kan virke som de to siste har ambisjoner om å legge til mer funksjonalitet over tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå