NoisyPepper Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg mottok en vare som ikke stemte med selgerens opplysninger, så jeg klagde og ble tilsendt en ny vare, men nå har den ankommet Posten med utlagt MVA. Jeg har sendt en mail til [email protected], men jeg er ikke sikker på om dette er rett måte å klage på. Pakken ligger på Posten i kun 14 dager og jeg kan ikke legge ut. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Løses neppe på 14 dager... https://www.toll.no/no/netthandel/retur-bytte/# Endret 14. desember 2017 av Mr D Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Løses neppe på 14 dager... https://www.toll.no/no/netthandel/retur-bytte/# Vet du hva særavgift er? Jeg må fylle ut MVA og særavgift. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Betal avgiften og få den refundert senere Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Vet du hva særavgift er? Jeg må fylle ut MVA og særavgift. Særavgift kan være så mangt, men når du ikke forteller hva du har kjøpt så kan ingen svare. Men hvis det bare er utlagt mva, så setter du særavgift til kr 0. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Når jeg reklamerte på noen Sonos høytalere fikk jeg tilsendt nye. Fikk MVA faktura som Sonos sa jeg måtte betale, for så å få refundert hvertfall. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Varen bør være umulig å få tak i her til lands, før jeg kjøper noe i utlandet. Håper du kjøpte noe skikkelig kult, som forsvarer slikt merarbeid 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Her har deklaranten ikke gjort ting riktig så det resulterer i merarbeid for forbruker dessverre... Deklarasjonen skal refereres til en eksport slik at TVINN skjønner at dette er et erstatningsprodukt. 2 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Jeg mottok en vare som ikke stemte med selgerens opplysninger, så jeg klagde og ble tilsendt en ny vare, men nå har den ankommet Posten med utlagt MVA. Jeg har sendt en mail til [email protected], men jeg er ikke sikker på om dette er rett måte å klage på. Pakken ligger på Posten i kun 14 dager og jeg kan ikke legge ut.Hei. Kontakt [email protected] med kollinr og forklar situasjonen. Løses i løpet av ~3 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå