Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Nicebeauty.com fremstår som en norsk butikk, men alle varer sendes fra Danmark. Dermed kommer moms og tollgebyrer på toppen av det du allerede har betalt. Dette fremgår IKKE på deres websider. Rettelse, det står visst et sted, langt bak i leksa. Men det er ikke veldig tydelig når man kjøper noe derfra, så jeg anbefaler uansett ingen å handle derfra. Prøvde å skrive noe på veggen deres på Facebook, men de tillater ikke kommentarer fra kunder. Så skal du ha noe kosmetikk, hårprodukter, anbefaler jeg å shoppe et annet sted. Endret 14. desember 2017 av aklla Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Dette fremgår IKKE på deres websider. Jo, det står på nettsiden. Men det burde nok fremkommet bedre under selve kjøpet. Toll *Alle priser er eks mva og toll Vennligst merk at det kan være forlenget leveringstid hvis pakken din blir valgt ut og undersøkt i tollen." https://nicebeauty.com/no/terms Endret 14. desember 2017 av MrL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Jeg lette faktisk og fant ikke noe. Mulig du er flinkere til å lete enn meg. Men burde ikke dette være mye klarere? Dumt at man skal måtte lete frem slike greier. Det burde stå mye tydeligere, mener jeg i alle fall. Endret 14. desember 2017 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Står ganske klart og fint i handlekurven: Det samme står der man faktisk betaler. Endret 14. desember 2017 av aklla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Står ganske klart og i handlekurven: Skjermbilde.PNG Det samme står der man faktisk betaler. Ja, der står det visst. Da skal jeg nevne dette for hun som har handlet der og klaget til meg. Det er ikke jeg altså. Jeg bruker særdeles lite sminke... Da skal jeg gi meg på dette. Hun som får stå for feilen selv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg lette faktisk og fant ikke noe. Mulig du er flinkere til å lete enn meg. Men burde ikke dette være mye klarere? Dumt at man skal måtte lete frem slike greier. Det burde stå mye tydeligere, mener jeg i alle fall. "*Alle priser er eksklusiv MVA og toll, samt Postens gebyr for tollbehandling. Les mer her" Står rimelig greit tilgjengelig i kassa når du skal sjekke ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 En venninne av meg som har bestilt, så jeg har gått på limpinnen her. Flaut. Åssen får jeg slettet hele tråden? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Ikke ved å slette innholdet ihvertfall. Lar en annen mod tar avgjørelsen om sletting, gjennopprettet førsteposten og sperret tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg