trn100 Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Ser ut til at de har noen gode og rimelige brukte maskiner.Noen som har noen erfaringer med de? Hva med import til Norge osv?https://www.refurb.no/ Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Slenger meg på denne.Så en annonse på nett tidligere og lurte på det samme Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 Spør igjen i fall noen har hatt kontakt med firmaet siden mitt første innlegg? Er det kanskje noen som kan si noe om prisene ser fornuftige ut?Firmaet ser jo seriøst ut og har fått mye positiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Sakset fra websiden: "Gjenbruk og resirkulering ...samme yteevne til halv pris og samme garanti / returrett som ved nye kjøp på brukte computere! Hos Refurb har du alltid 12 måneders garanti og 14 dagers returrett på brukte computere, og 5 års garanti. Så det gir god mening å kjøpe brukt" Dette skurrer litt mer enn normalt.... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 Er derfor jeg er litt skeptisk også, men samtidig har jo også siden innslag som kan tyde på at den er seriøs? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Stusser også på hvorfor det er blandet inn "dansk" tekst....ok ser at firmaet er dansk nå Endret 15. januar 2018 av flageborg Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 Stusser også på hvorfor det er blandet inn "dansk" tekst.... Er et dansk firma som driver i flere land så vidt jeg har forstått. De søker også etter flere ansatte. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 Synes det ser seriøst ut altså iflg. denne linken, men er det noen som har formeninger om prisene de operer med? https://www.refurb.no/presse Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 5 års garanti....bør vel sjekke hva som er spesifisert for den perioden? I Norge er det bare 2 år..... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 Fant noe om 12 måneders garanti men at man kunne kjøpe ekstra forsikring? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Så hva er det egentlig de tilbyr som sikrer deg garanti på et produkt? 12 mnd eller 5 år? Nei....holder meg heller til de norske superpusherne hos Elkjøp/Power Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 Så hva er det egentlig de tilbyr som sikrer deg garanti på et produkt? 12 mnd eller 5 år? Nei....holder meg heller til de norske superpusherne hos Elkjøp/Power Men de selger vel ikke brukt? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 B-vare selger de billigere enn nytt.....men hvorfor kjøpe brukt når prisene på nytt er så bra som det de er i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå