Gå til innhold

Giskes omgang med 19 år gammel politiker

Anbefalte innlegg

Du har selv sagt det ikke er akseptabel oppførsel, du har selv sagt du visste om hva han har gjort. Din kritikk mot at andre ikke har sagt ifra virker ekstremt hul.

AtW

Halmstråene dine begynner å bli rimelig tynne her...

Det jeg har sagt er at vi kan gjerne være enige om at slik oppførsel ikke er ok. Når vi, som samfunn, har stilletiende godtatt slik oppførsel frem til rimelig nylig, så er det likefullt ikke rettferdig å henge ut en enkelt person for at han har oppført seg på en måte som vi alle, enten aktivt eller passivt, har godtatt inntil rimelig nylig.

Så må du gjerne sette deg på din høye hest og late som om du er en av de få som ikke har ant noe om dette, men som nå, med nyfunnet kunnskap, kan svinge rettferdighetens sverd for å straffe synderene. 

Lat som hva du vil - bare ikke tro du lurer noen...

Stemmer, argumentet er et idiotisk tynt halmstrå. Problemet er at det er ditt argument. Det er du som begynner å mase om "om det ikke er akseptabelt, hvorfor har du ikke sagt ifra". Du har et minst like stort ansvar for å si ifra, dvs du hadde et større ansvar, fordi du tydeligvis visste om omfanget. Hele poenget er at argumentet ditt er syltynt.

Så får du heller løpe rundt å late som alle er like interessert i privatlivet til giske, og setter koblingen "mira sitter på skuldrene til giske,han må oppføre seg dårlig mot kvinner", slutt å late som det å være glad i en fest og damer er likestillt med å oppføre seg som en dust.

AtW

7b777e89de5889341e44093d7a01b9b3.jpg

Noen får til å spinne gull av halm:

tumblr_mjmhlqDWUj1s2v6t7o3_500.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars fyr altså. ja det er uakseptalt, men tror man ikke de har hjulpet til sjøl også da?
Ikke at det trenger være en unnsyldning, men ser det nesten for meg.
Kvinnfolk er farlige sånn. Så jo det med Clinton også, og hun som gjorde seg styrtrik på å stå fram.

Er litt enig med hun fra Ap, som sa at det er for ensidig. Giske får ikke komme fram med sine versjoner.
Det er enveiskjør. 

Lenke til kommentar

"ser frem til at jeg etter endt sykmelding skal fortsette innsatsen for velgerne mine i Trøndelag og for Arbeiderpartiets politikk i årene som kommer.»

får han fortsette i politikken i det hele tatt da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Giske : Blir du med opp...eller vil du heller ha smågodt , tivoli eller sirkus.....eller kanskje SVÆRE hamburgera ?!

Æ blir så glad når jeinte på din alder reng mæ at det e heilt *utrulig* , sjø !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Støtteerklæring fra Hagen vil nesten kunne brukes mot Giske, og jeg tror Giske gjerne ville vært foruten denne. 

Som en videre avsporing av debatten - er vi på vei mot kvinnerettigheter som i Israel? Mannens oppfatning av situasjonen spiller ingen rolle - han vil alltid være den som fornærmer. Kvinnen skal være likestilt, men samtidig beskyttes og bæres fram.

Vi får neppe høre Giskes versjon her før han eventuelt skriver bok om 15 år. Nå har vi ikke hørt kvinnenes versjon heller, bare Oma. Og jeg kjøper hennes versjon. 

Endret av Hr.Senior
  • Liker 1
Lenke til kommentar

C I Hagen støtter Giske.

Det ikke grunn til å konkludere så mye her. Men på en måte er jeg enig i at det er en overdrevent ensidig svertekampanje mot Giske.

Det virker hvertfall sånn.

Å si at han støtter Giske er vell å ta litt hardt i. Men ja er enig med Hagen at det er forkastelig det Giske gjorde men dette er 10år siden og da burde ikke han miste nestleder vervet. Er ikke ofte jeg er enig med Hagen men i denne saken er jeg det. Dette burde ha blitt plukket opp av Ap ledelsen lenge før det ble en hashtag. Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Støtteerklæring fra Hagen nesten kunne brukes mot Giske, og jeg tror Giske gjerne kunne vært foruten denne. 

Som en videre avsporing av debatten - er vi på vei mot kvinnerettigheter som i Israel? Mannens oppfatning av situasjonen spiller ingen rolle - han vil alltid være den som fornærmer. Kvinnen skal være likestilt, men samtidig beskyttes og bæres fram.

Vi får neppe høre Giskes versjon her før han eventuelt skriver bok om 15 år. Nå har vi ikke hørt kvinnenes versjon heller, bare Oma. Og jeg kjøper hennes versjon. 

Dette er ikke en mann og en kvinne, dette er en mann og ganske mange uavhengige(?) kvinner som alle synes at hans oppførsel har vært kritikkverdig.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...