SPSD Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Hei, Håper det er noen her som kan hjelpe meg.. Har nylig gått til innkjøp av TV med 4K UHD, og gledet meg til å se på Netflix i god oppløsning. Det viste seg å være vanskelig, fordi tv'en ikke klarer å laste ned innholdet i dette formatet. Sjekket internett-tilkoblingen på det trådløse nettverket med mobilen, og det viste 50 mbps. Når jeg gjør tilsvarende test gjennom nettleseren på tv'en, får jeg opp 0,5 mbps.. Hva er årsaken til dette? Noen som har tips til hvordan jeg kan få løst problemet? Endret 14. desember 2017 av SPSD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Kjører du kablet eller wifi til TVen? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Wifi Hvor står ruteren din? Står den midt i rommet med tven i nærheten eller i et annet rom? (Kan godt være at vegger skaper forstyrrelser for at wi-fi signaler kan komme til tv-en din) Lenke til kommentar
SPSD Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Wifi Hvor står ruteren din? Står den midt i rommet med tven i nærheten eller i et annet rom? (Kan godt være at vegger skaper forstyrrelser for at wi-fi signaler kan komme til tv-en din) Den står 20 cm under tv'en.. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 går ikke ann å smekke en kabel mellom tv'en og routeren? det er ALTID best med kabel hvis muligheten er der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Prøv med kabel først, for å se at feilen faktisk har med nettverket å gjøre. Oppgrader TVen til nyeste FW, nullstill den og sett den opp på nytt. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Wifi Hvor står ruteren din? Står den midt i rommet med tven i nærheten eller i et annet rom? (Kan godt være at vegger skaper forstyrrelser for at wi-fi signaler kan komme til tv-en din) Den står 20 cm under tv'en.. Wtf.. Som de andre sa, bruk kabel.. Men 20 cm? Dayum, trodde noe helt annet.. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Sikkert dårlig kvalilet på nettverkskortet som sitter i TVen. Kjør på med nettverkskabel er det beste her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå