Cappoile Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg tenkte å lage med Stekt kylling i pita brød med rød paprika og lurer på om Kylling og mais passer sammen? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 jaja funker fett. Lenke til kommentar
Cappoile Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 jaja funker fett. Flott Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Hadde vi sagt nei, hadde du unngått å laget det da? 1 Lenke til kommentar
Cappoile Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Hadde vi sagt nei, hadde du unngått å laget det da? Antagelig ikke 2 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Kylling, mais, paprika, rødløk, salatblad og et par skiver avokado, stapp det i en pita og munch ^^ Lenke til kommentar
Cappoile Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Kylling, mais, paprika, rødløk, salatblad og et par skiver avokado, stapp det i en pita og munch ^^ Hørtes bra ut! Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Er så mye godt en går glipp av bare fordi folk sier det ikkje "passer" sammen. Hvem bestemmer det egentlig? Hvem i alle dager hadde trodd lutefisk skulle bli godt liksom! Liker du tre ting, så bland det sammen,kok,damp eller stek det og smak. Favoritten min er servelatpølse og italiensk salat :-) 1 Lenke til kommentar
Cappoile Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Er så mye godt en går glipp av bare fordi folk sier det ikkje "passer" sammen. Hvem bestemmer det egentlig? Hvem i alle dager hadde trodd lutefisk skulle bli godt liksom! Liker du tre ting, så bland det sammen,kok,damp eller stek det og smak. Favoritten min er servelatpølse og italiensk salat :-) Haha jeg er med deg! Er bare litt godt å høre hva andre synes også, ikke at jeg blir påvirket av det, men er vell bare tanken av å høre hva andre mener. Jeg liker for eksempel rå spagetti og sirup, litt rart, men er overraskende godt. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Hehe. Der ser du. Har en venn som elsker spagetti og nutella;-) 1 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Vet ikke om det er like sært men brødskive/knekkebrød med honning og brunost er helt fantastisk! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Ikke glem brunost og majones. Helt nydelig. Lenke til kommentar
Wiktory8 Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Fersk brødskive med Nugatti og litt tykke agurkskiver. Bare prøv! Etter mye om og men klarte jeg å få alle på jobben til å like det. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Varm hvetebolle og melkesjokolade i munnen samtidig. Prøv det. Bollen må være over en viss temperatur for å få den riktige effekten. Og; grandis med majones og tabasco Endret 15. desember 2017 av Pliscin Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Vaffel med leverpostei er en klassiker. Lenke til kommentar
Cappoile Skrevet 15. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2017 Fersk brødskive med Nugatti og litt tykke agurkskiver. Bare prøv! Etter mye om og men klarte jeg å få alle på jobben til å like det. Hørtes ut som en morsom kombinasjon, skal prøves. Lenke til kommentar
Luksus Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Flott både som mais korn og mais cobs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå