Andrea Bruer Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 NRK alene har 600 ansatte på listen. Alle berørte bør endre passordene sine.450.000 norske epostadresser og passord lekket i klartekst: – Dette er absolutt store tall (Ekstra) Lenke til kommentar
Populært innlegg hernil Skrevet 14. desember 2017 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg skjønner at dere skal tjene penger, men å legge en så "sensasjonell" artikkeloverskrift bak betalingsmur gir inntrykk av at dere prøver å skremme folk til å kjøpe ekstra. Det synes jeg helt ærlig er ganske ufint! 15 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Enig, lavmål. https://www.nrk.no/norge/1_4-milliarder-passord-funnet-pa-det-morke-nettet-1.13823884 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Sjekk e-post adressen din på Have I been pawned (nevnt i artikkelen). Fant min to steder. Adobe ble hacket for flere år siden, så den visste jeg om. Fant også en fra Disqus, den visste jeg ikke om. Har heldigvis unike passord på hvert nettsted, så skademuligheten er begrenset. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg skjønner at dere skal tjene penger, men å legge en så "sensasjonell" artikkeloverskrift bak betalingsmur gir inntrykk av at dere prøver å skremme folk til å kjøpe ekstra. Det synes jeg helt ærlig er ganske ufint! Tidligere var jeg innom Digi hver dag, nå er det minst en gang i uken. Ekstra-innholdet ser ofte interessant ut, helt til man ser hvor mye det koster for full tilgang. Er prisen satt så høyt for å melke de som kan få jobben til å betale abonnement? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg skjønner at dere skal tjene penger, men å legge en så "sensasjonell" artikkeloverskrift bak betalingsmur gir inntrykk av at dere prøver å skremme folk til å kjøpe ekstra. Det synes jeg helt ærlig er ganske ufint! Jepp, Enda en grunn for å ikke bli extra kunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå