Gabba Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) jeg har en bror på 11 år som jeg tenkte skulle få et nytt pc-spill til jul. Ikke vold (for mye selvsagt) intellektuelt krevende han elsker MM6 og 7 om det skulle være til hjelp ikke bilspill leste omtalen av the hobbit, vurdere dette, men har dere et forslag? edit: intellekruelt krevende er ikke en nødvendighet Endret 10. desember 2003 av Gabba Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) *Slettet* Endret 10. desember 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) er ikke de bare på PS2? evt. konsoll Endret 10. desember 2003 av Gabba Lenke til kommentar
Malux Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 anbefaler på det sterkeste: Grandia 2, neverwinter nights, gothic 2, mm8 og 9, morrowind. -Mr.Chaos- Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 kjenner til alle uten om grandia 2. De vil nok være litt kompliserte enda. Men grandia 2, søkte litt på nettet, men fant lita av interresse, men på hjemmesidene så det ikke så veldig lovende ut, hva slags type spill er det? RPG, adventure? Lenke til kommentar
Jilted Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hva med strategispill som krever litt tenking, Stronghold/Crusader er bra http://www.gathering.com/strongholdseries/ eller SimCity/War of the ring(endel blod) tror de fleste i den alderen vil like lord of the rings - return of the king også (gamepad anbefales) the hobitt var veldig knotete, plattformaktig Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Gi ham Flaaklypa det er i vertfall Barne spill... jeg synte jo det er litt gøy da selv om jeg er 16 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Gi ham Flaaklypa det er i vertfall Barne spill... jeg synte jo det er litt gøy da selv om jeg er 16 Men da går du jo som barn enda Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Disser du flaaklypa !!!! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 kjenner til alle uten om grandia 2. De vil nok være litt kompliserte enda. Men grandia 2, søkte litt på nettet, men fant lita av interresse, men på hjemmesidene så det ikke så veldig lovende ut, hva slags type spill er det? RPG, adventure? Jeg har Grandia 2 på PS2, ikke kjøp det, det suger hardt, (men kult kampsystem). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå