Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Punkt 2 feil eu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.google.no/amp/s/jalopnik.com/heres-why-teslas-dont-have-red-seat-belt-buttons-1783519530/amp

 

Ser ut til at EU-direktiv pålegger rød knapp. Gir mening i et sikkerhetsperspektiv også. I en nødsituasjon vil redningsmannskaper alltid se etter den røde utløseren.

 

Så om jeg maler den svarte knappen under den røde, rød. Så burde det gå?

Lenke til kommentar

 

Har dessverre ikke peiling. Er det røde kun et slags deksel som klikkes over en svart mottaker? Hvilken bilmodell har du og har du hørt med bilopphugger hva de skal ha for en slik?

 

500kr. Volvo 744 '89

 

Dra på dynga og få en?

 

500kr ville dem ha

 

 

Det er ca samme pris som for ny PKK, eller å prøve å male over og ta den med til EU - men da uten noen garanti for at du ikke må betale enda en PKK, jeg ville prøvd å få tak i en billig en heller enn å satse på malekosten. 

 

Om du tar den inn på PKK på nytt ville jeg tatt den til et annet verksted og satse på at det glir forbi med litt rød maling.

Lenke til kommentar

 

 

Har dessverre ikke peiling. Er det røde kun et slags deksel som klikkes over en svart mottaker? Hvilken bilmodell har du og har du hørt med bilopphugger hva de skal ha for en slik?

 

500kr. Volvo 744 '89

 

Dra på dynga og få en?

 

500kr ville dem ha

 

 

Det er ca samme pris som for ny PKK, eller å prøve å male over og ta den med til EU - men da uten noen garanti for at du ikke må betale enda en PKK, jeg ville prøvd å få tak i en billig en heller enn å satse på malekosten. 

 

Om du tar den inn på PKK på nytt ville jeg tatt den til et annet verksted og satse på at det glir forbi med litt rød maling.

 

 

Må vel levere inn på samme plass? Koster 290kr for ettersjekk, fikk 7 mangler, har fikset 6 av dem da det var kun småtteri.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har dessverre ikke peiling. Er det røde kun et slags deksel som klikkes over en svart mottaker? Hvilken bilmodell har du og har du hørt med bilopphugger hva de skal ha for en slik?

 

500kr. Volvo 744 '89

 

Dra på dynga og få en?

 

500kr ville dem ha

 

 

Det er ca samme pris som for ny PKK, eller å prøve å male over og ta den med til EU - men da uten noen garanti for at du ikke må betale enda en PKK, jeg ville prøvd å få tak i en billig en heller enn å satse på malekosten. 

 

Om du tar den inn på PKK på nytt ville jeg tatt den til et annet verksted og satse på at det glir forbi med litt rød maling.

 

 

Må vel levere inn på samme plass? Koster 290kr for ettersjekk, fikk 7 mangler, har fikset 6 av dem da det var kun småtteri.

 

 

Nei jeg har tatt EU og PKK på forskjellige verksted tidligere uten problem. Det må isåfall være noe nytt de har kommet med siste 2 årene.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har dessverre ikke peiling. Er det røde kun et slags deksel som klikkes over en svart mottaker? Hvilken bilmodell har du og har du hørt med bilopphugger hva de skal ha for en slik?

 

500kr. Volvo 744 '89

 

Dra på dynga og få en?

 

500kr ville dem ha

 

 

Det er ca samme pris som for ny PKK, eller å prøve å male over og ta den med til EU - men da uten noen garanti for at du ikke må betale enda en PKK, jeg ville prøvd å få tak i en billig en heller enn å satse på malekosten. 

 

Om du tar den inn på PKK på nytt ville jeg tatt den til et annet verksted og satse på at det glir forbi med litt rød maling.

 

 

Må vel levere inn på samme plass? Koster 290kr for ettersjekk, fikk 7 mangler, har fikset 6 av dem da det var kun småtteri.

 

Fiks problemet, så slipper du mange sjekker på verksted. 500Kr? For meg er det ca 2 pakker med røyk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...