Uferdig Setnin Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Hei, Er det grunnlag nok at setebeltet låsen har ett manglende deksel for att dette skal anmerkes med en punkt 2 feil? Mangler kun den røde dingsen, men den er ellers fullt funksjonell. Føler det er surt å bruke 500kr på å finne en ny også montere Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 https://www.google.no/amp/s/jalopnik.com/heres-why-teslas-dont-have-red-seat-belt-buttons-1783519530/amp Ser ut til at EU-direktiv pålegger rød knapp. Gir mening i et sikkerhetsperspektiv også. I en nødsituasjon vil redningsmannskaper alltid se etter den røde utløseren. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 https://www.google.no/amp/s/jalopnik.com/heres-why-teslas-dont-have-red-seat-belt-buttons-1783519530/amp Ser ut til at EU-direktiv pålegger rød knapp. Gir mening i et sikkerhetsperspektiv også. I en nødsituasjon vil redningsmannskaper alltid se etter den røde utløseren. Så om jeg maler den svarte knappen under den røde, rød. Så burde det gå? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Har dessverre ikke peiling. Er det røde kun et slags deksel som klikkes over en svart mottaker? Hvilken bilmodell har du og har du hørt med bilopphugger hva de skal ha for en slik? 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Dra på dynga og få en? 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Har dessverre ikke peiling. Er det røde kun et slags deksel som klikkes over en svart mottaker? Hvilken bilmodell har du og har du hørt med bilopphugger hva de skal ha for en slik? 500kr. Volvo 744 '89 Dra på dynga og få en? 500kr ville dem ha Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Har dessverre ikke peiling. Er det røde kun et slags deksel som klikkes over en svart mottaker? Hvilken bilmodell har du og har du hørt med bilopphugger hva de skal ha for en slik? 500kr. Volvo 744 '89 Dra på dynga og få en? 500kr ville dem ha Det er ca samme pris som for ny PKK, eller å prøve å male over og ta den med til EU - men da uten noen garanti for at du ikke må betale enda en PKK, jeg ville prøvd å få tak i en billig en heller enn å satse på malekosten. Om du tar den inn på PKK på nytt ville jeg tatt den til et annet verksted og satse på at det glir forbi med litt rød maling. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Har dessverre ikke peiling. Er det røde kun et slags deksel som klikkes over en svart mottaker? Hvilken bilmodell har du og har du hørt med bilopphugger hva de skal ha for en slik? 500kr. Volvo 744 '89 Dra på dynga og få en? 500kr ville dem ha Det er ca samme pris som for ny PKK, eller å prøve å male over og ta den med til EU - men da uten noen garanti for at du ikke må betale enda en PKK, jeg ville prøvd å få tak i en billig en heller enn å satse på malekosten. Om du tar den inn på PKK på nytt ville jeg tatt den til et annet verksted og satse på at det glir forbi med litt rød maling. Må vel levere inn på samme plass? Koster 290kr for ettersjekk, fikk 7 mangler, har fikset 6 av dem da det var kun småtteri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Sjekk på ebay etter delen. Har kjøpt mye brukte deler fra England på ebay selv, de kommer på under en uke, og prisene er mye lavere enn i Norge. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Har dessverre ikke peiling. Er det røde kun et slags deksel som klikkes over en svart mottaker? Hvilken bilmodell har du og har du hørt med bilopphugger hva de skal ha for en slik? 500kr. Volvo 744 '89 Dra på dynga og få en? 500kr ville dem ha Det er ca samme pris som for ny PKK, eller å prøve å male over og ta den med til EU - men da uten noen garanti for at du ikke må betale enda en PKK, jeg ville prøvd å få tak i en billig en heller enn å satse på malekosten. Om du tar den inn på PKK på nytt ville jeg tatt den til et annet verksted og satse på at det glir forbi med litt rød maling. Må vel levere inn på samme plass? Koster 290kr for ettersjekk, fikk 7 mangler, har fikset 6 av dem da det var kun småtteri. Nei jeg har tatt EU og PKK på forskjellige verksted tidligere uten problem. Det må isåfall være noe nytt de har kommet med siste 2 årene. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Må vel levere inn på samme plass? Koster 290kr for ettersjekk, fikk 7 mangler, har fikset 6 av dem da det var kun småtteri.Jeg kjøpte nylig en bil i Oslo med mangellapp fra et verksted der borte, og tok etterkontrollen selv hos Naf her i Bergen. Så det går helt utmerket Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Du kan ta etterkontroll hvor du vil og så mange ganger du vil men du kan ikke ta en helt ny EU-sjekk. Etter det jeg har forstått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Feil tråd :-( Endret 14. desember 2017 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Har dessverre ikke peiling. Er det røde kun et slags deksel som klikkes over en svart mottaker? Hvilken bilmodell har du og har du hørt med bilopphugger hva de skal ha for en slik? 500kr. Volvo 744 '89 Dra på dynga og få en? 500kr ville dem ha Det er ca samme pris som for ny PKK, eller å prøve å male over og ta den med til EU - men da uten noen garanti for at du ikke må betale enda en PKK, jeg ville prøvd å få tak i en billig en heller enn å satse på malekosten. Om du tar den inn på PKK på nytt ville jeg tatt den til et annet verksted og satse på at det glir forbi med litt rød maling. Må vel levere inn på samme plass? Koster 290kr for ettersjekk, fikk 7 mangler, har fikset 6 av dem da det var kun småtteri. Fiks problemet, så slipper du mange sjekker på verksted. 500Kr? For meg er det ca 2 pakker med røyk Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Er det anmerket om det er på førerside eller passasjerside? Hvis side er anmerket og begge sider er like så kan du bare bytte om. Skal ikke letes etter nye feil på etterkontroll. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Er det anmerket om det er på førerside eller passasjerside? Hvis side er anmerket og begge sider er like så kan du bare bytte om. Skal ikke letes etter nye feil på etterkontroll. Førersiden, har sensor i førersiden og ikke passasjersiden. Usikker på om det vil fungere Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Er det anmerket om det er på førerside eller passasjerside? Hvis side er anmerket og begge sider er like så kan du bare bytte om. Skal ikke letes etter nye feil på etterkontroll. Tenkte akkurat å foreslå det samme! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Kanskje du kan flytte over kun dekselet og ikke selve låsen? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Er det anmerket om det er på førerside eller passasjerside? Hvis side er anmerket og begge sider er like så kan du bare bytte om. Skal ikke letes etter nye feil på etterkontroll. Jaha. Løser det problemet for ts. Kjøp delen så er problemet løst Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Må også ut med begge setene to ganger for å bytte tilbake etter PKK. Er ikke verdt arbeidet imo. Da er det like greit å kjøpe en brukt en som har deksel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå