InToRv Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg har vært dum nok til å handle på CDON (Aldri igjen) Nå har jeg hatt en mobiltelefon i 3 dager, før den ble defekt. Jeg ønsker dermed å reklamere på varen, men det viser seg å være et evig styr. Kundeservice er tregt og lite behjelpelige. Dermed lurer jeg på hvilke rettigheter jeg har? Kan jeg bruke reklamasjonen på mastercardet jeg brukte? Jeg ønsker ikke å bruke 5 uker på å reklamere på et defekt produkt.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Buy cheap, buy twice ? 2 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 At CDON enda har kunder er ett under for meg 3 dager? Bare send den tilbake med ferdig utfylt angrerrettskjema. Koster deg frakten, men ta erfaringen and move on hvis du vil bli ferdig fort. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Kjøper bare blu-ray derfra Liten sjanse for at det er noe galt med de Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 15. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg kommer aldri til å handle der igjen. Tek elns burde kjøre en stor test basert på nettsidenes kundeservice - god kundeservice er det verdt å betale litt ekstra for. 2 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg kommer aldri til å handle der igjen. Tek elns burde kjøre en stor test basert på nettsidenes kundeservice - god kundeservice er det verdt å betale litt ekstra for. Helt enig. Prissammenligningssider som Prisguiden og Prisjakt har en oversikt over hvor fornøyde kundene er, men den rangeringen er egentlig totalt verdiløs. Folk som har bestilt, og fått varene, er fornøyd og gir full score. Men det å levere en vare er det enkle, det som skiller de gode fra de dårlige, er når man får noe å utsette på det man har kjøpt (reklamasjon, feillevering, angrerett...). Har kjøpt en del fra CDON, og eneste negative var når jeg bestilte noen bøker godt innenfor bestillingsfristen før jul. De kom lang tid etter jul. En angrerettssak gikk bra, selv om det tok to uker fra jeg sendte inn varen til pengene var tilbake på min konto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg har vært dum nok til å handle på CDON (Aldri igjen) Nå har jeg hatt en mobiltelefon i 3 dager, før den ble defekt. Jeg ønsker dermed å reklamere på varen, men det viser seg å være et evig styr. Kundeservice er tregt og lite behjelpelige. Dermed lurer jeg på hvilke rettigheter jeg har? Kan jeg bruke reklamasjonen på mastercardet jeg brukte? Jeg ønsker ikke å bruke 5 uker på å reklamere på et defekt produkt.. Hvordan har det gått med reklamasjonen? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Jeg kommer aldri til å handle der igjen. Tek elns burde kjøre en stor test basert på nettsidenes kundeservice - god kundeservice er det verdt å betale litt ekstra for. ...og dermed miste evt. annonsesalg fra dem. Spørs om det er så lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå