Gå til innhold

CDON.. Elendig kundeservice, kan jeg reklamere gjennom mastercard?

InToRv

Anbefalte innlegg

Jeg har vært dum nok til å handle på CDON (Aldri igjen) Nå har jeg hatt en mobiltelefon i 3 dager, før den ble defekt. Jeg ønsker dermed å reklamere på varen, men det viser seg å være et evig styr. Kundeservice er tregt og lite behjelpelige.

Dermed lurer jeg på hvilke rettigheter jeg har? Kan jeg bruke reklamasjonen på mastercardet jeg brukte? Jeg ønsker ikke å bruke 5 uker på å reklamere på et defekt produkt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer aldri til å handle der igjen. Tek elns burde kjøre en stor test basert på nettsidenes kundeservice - god kundeservice er det verdt å betale litt ekstra for.

Helt enig. Prissammenligningssider som Prisguiden og Prisjakt har en oversikt over hvor fornøyde kundene er, men den rangeringen er egentlig totalt verdiløs. Folk som har bestilt, og fått varene, er fornøyd og gir full score. Men det å levere en vare er det enkle, det som skiller de gode fra de dårlige, er når man får noe å utsette på det man har kjøpt (reklamasjon, feillevering, angrerett...).

Har kjøpt en del fra CDON, og eneste negative var når jeg bestilte noen bøker godt innenfor bestillingsfristen før jul. De kom lang tid etter jul. En angrerettssak gikk bra, selv om det tok to uker fra jeg sendte inn varen til pengene var tilbake på min konto.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Jeg har vært dum nok til å handle på CDON (Aldri igjen) Nå har jeg hatt en mobiltelefon i 3 dager, før den ble defekt. Jeg ønsker dermed å reklamere på varen, men det viser seg å være et evig styr. Kundeservice er tregt og lite behjelpelige.

Dermed lurer jeg på hvilke rettigheter jeg har? Kan jeg bruke reklamasjonen på mastercardet jeg brukte? Jeg ønsker ikke å bruke 5 uker på å reklamere på et defekt produkt..

Hvordan har det gått med reklamasjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...