cdier Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg har tenkt å bytte min gamle abit-kg7-raid hovedkort til et nytt....hvilken hovedkort anbefaler dere...har øye på et asus a7v266-e....hva sier dere? Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Ville ha ventet på Asus A7V333 med USB 2.0, RAID, ATA-133, lyd og Firewire. Det må jeg bare ha ! Lenke til kommentar
rXtotal Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Man får også straks kjøpt MSI KT3 Ultra-ARU, ca. kr. 350,- billigere enn Asus A7V333-R på PS Data. Tror begge disse hovedkortene er veldig bra. Eneste ulempen med MSI-kortet er at det ikke er firewire på dette kortet. [ Denne Melding var redigert av: rXtotal på 2002-03-02 11:54 ] Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Eneste jeg kan si er at jeg har a7v266-e og det er det beste hovedkortet jeg noensinne har hatt når det gjelder stabilitet. Vet ikke om det nye asus kortet er like stabilt, nye ting pleier jo å være crappy en stund. Men det nye som ble nevnt over her har jo mange bra funksjoner... Ditt valg :smile: Lenke til kommentar
lor9000 Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 ASUS!!! Koster mer, men du får det du betaler for. Det skjer mye på hovedkort fronten nå, så hvis du ikke MÅ HA et nyt hovedkort med en gang, ville vært lurt å vente litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå