Gå til innhold

Starte side lignende Nabobil.no

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å starte en side som minner veldig om nabobil.no for å leie ut biler men jeg har meget begrensede webkode-erfaring. Det må være en nettside men også kunne brukes som en app.

Spørsmålet er jo selvfølgelig litt vanskelig å svare på men:

Hvor mye ville det kostet å fått noen til å lage noe lignende? Jeg skjønner at det er umulig å svare på, men er det snakk om 50.000, 200.000 eller 500.000? Og hvordan går man frem for å finne noen som kan hjelpe til med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

​Mange mulige variabler som påvirker pris her gitt:

• ​Skal du designe nettsiden selv, eller helt/delvis leie designer? Hva med logoer og ikoner, kjøpe, finne gratis eller lage selv?
  • Hva av funksjonalitet ser du for deg (må være noe du klarer å konkretisere)?
  • ​Hvem skal lage den? Alt fra student med deltidsarbeid til større utviklerteam og det i mellom, og tiden de ulike scenarioene kan ta.
  • ​etc..

​Jeg er ikke kjent med markedet og prisnivåer, men dette er generelle vurderinger som gjelder uansett.

Lenke til kommentar

Tja, hvis jeg ser for meg 150 timer utviklingstid give or take 50 timer med en timepris på 1000kr som er ganske billig så vil det koste mellom 100 og 200k i tillegg kommer drift at nettsiden. Da får du siden din akkurat som du vil. Jeg ser for meg at du også kan få en til å lage siden din for langt billigere hvis du er med på å ta noen kompromisser og gå for en ferdig løsning.

Endret av Emsal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...