Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor mange GB har du på Download og Upload i DC++?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sletter filer selvfølgelig fortløpende eller brenner dem ut på DVD da

Bra du la til "eller brenner dem ut på dvd", for å si noe som "å laste ned ting for så å slette dem fortløpende" skjærer hardt i mange dialup eieres hjerter. :cry:

Brenn ISDN brenn!

Lenke til kommentar
så gjenstår spørsmålet hva man gjør med all den driten man downer og hvor mye tid dette innebærer. Er det verdt det? diagnose: digital rastløshet?

Samlemani, vett'u, samlemani... :roll:

Er det forresten så viktig hvor mye man har up/downloaded da??? Bortsett fra skrytefaktoren da... :xmas:

Lenke til kommentar

Sånn jeg har forstått det er det bra å ha større upload enn download - for da er du snill og grei og deler med andre.

Men denne "gråsonen" for film/musikk i loven sier jo at det er lov å laste ned, men ikke å legge kopibeskyttet materiale tilgjengelig for andre....

Er det da slik at de som bryter loven mest er snillest???

!! NB !! Stempler selvfølgelig ikke alle som deler data som kjeltringer for å ha kun piratkopiert musikk, men la oss være litt realistiske ...

Lenke til kommentar

Sitter på jobben nå med 1000mbit bredbånd......

Får riktignok "bare 100mbit" inn i PC`en pga nettverkskort, men skal si det går unna på downloadinga...

Har på kort stund fylt opp over 1000GB med div shareware og familiefilmer nå...

Har nettopp installert DC++ på nytt, så jeg har kun 255.4Gb download, og 130,3gb upload.

Lenke til kommentar
Sitter på jobben nå med 1000mbit bredbånd......

Får riktignok "bare 100mbit" inn i PC`en pga nettverkskort, men skal si det går unna på downloadinga...

Har på kort stund fylt opp over 1000GB med div shareware og familiefilmer nå...

Har nettopp installert DC++ på nytt, så jeg har kun 255.4Gb download, og 130,3gb upload.

Hvor jobber du da? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...