Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor mange GB har du på Download og Upload i DC++?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil bare gjøre folk oppmerksom på at downloading av musikk/filmer fortsatt er i gråsonen, selv om det er "lov" i følge den lovgivningen vi har i Norge...

 

Men det som derimot IKKE er lov, er å laste ned kopibeskyttet programvare/materiell, samt det er også ulovlig å DELE/Laste opp musikk/film/slikt materiell...

 

Så vennligst dropp dette emnet... Det er blitt diskutert så vanvittig mange ganger, og det ender alltid opp med en stengt tråd og sure brukere...

 

Dessuten står det i retningslinjene.

 

Dette er som sagt i gråsonen, det er ikke vits i å utfordre noen, selv om de fleste av dere vil påstå at "dette bare er en uskyldig tråd"

Det må da være lov å "snakke" om det? Det kan da ikke være helt tabu? Hvis det har blitt opprettet en skrytetråd/informasjonstråd om hvor fort du har kjørt osv. må da være lov å starte en tråd som dette. Hva vi laster opp eller om vi laster opp (trenger ikke å være fakta det vi sier) er en privatsak.

Endret av sete
Lenke til kommentar

Upload: 542,22 GB

Download: 94,24 GB

 

Ratio 5,75

 

Jeg er kanskje litt for snill. men hvorfor ikke la folk laste ned fra meg selv om jeg ikke laster ned selv.

 

har allikevel kjapp nok linje til å ha DC++ stående på 24/7, selv om jeg spiller Desert Combat online samtidig :)

Endret av beddda
Lenke til kommentar
Upload: 339.58 GB, Download 5.67GB

 

På to dager  :w00t:

 

Bare free/shareware selvfølgelig.

Men igjen da Zoidman, så satt sannsynligvis den serveren din på LAN også da... F.eks på WZ når ALLE absolutt skulle ha slots hos deg...

 

Og; jeg vet at det på langt nær er free-/shareware på din maskin ;)

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar

upload: 13.37GB :laugh::w00t: faktisk

Download: 28:07GB

 

Eg pleier (pleide) å avinstallere gamle DC++ versjon hvergang eg installerte nytt så dermed har eg ikke så høye tall men eg er sikker på at det har gått flere TB ut og inn.

 

Folkens ikke snakk om hubber please. hold dere til topiv og retnings linjene så ikke tråden blir stengt.

 

:green: Btw deler over 140GB med familie filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...