forsommer Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Hei! jeg lurer på om noen kunne hjelpe meg med denne oppgaven? Diskuter sosialisering av ungdom i Norge idag. (Bruk sentrale begreper knyttet til sosialsiering) Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Hva er det du egentlig lurer på? Det er jo en veldig rett fram oppgave egentlig. Ta tak i begrepene primær- og sekundærsosialisering og vis hvordan det fungerer i Norge i dag. Diskuter om sosialiseringen er lik for alle. Diskuter hvilke grupper som påvirker individet mest i sosialiseringen Lenke til kommentar
forsommer Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2017 Men jeg sliter med å finne ut hva som påvirker ungdommen idag.. hvordan jeg skal gå løs på oppgaven. Jeg vet at sosiale medier er sentralt, men annet enn det står jeg fast. hvem mener du påvirker ungdom mest? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Noen eksempler kan jo være familie/foresatte, venner, skolen og mennesker der, fritidsaktiviteter. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Det går an å diskutere venner vs familie: Hva betyr mest? Hva er viktigst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå