banansplitt™ Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Starte fra start igjen og bygge opp en seiersrekke her nå. Ikke la City få detta gratis selv om de leder med 11 poeng. Vil se Zlatan, Herrera og Shaw fra start i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Glad vi slipper Matic+Herrera, det paret fungerer rett og slett ikke. Shaw må imponere, tror ikke han får så mange flere sjanser om han ikke tar vare på denne. Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Starte fra start igjen og bygge opp en seiersrekke her nå. Ikke la City få detta gratis selv om de leder med 11 poeng. Vil se Zlatan, Herrera og Shaw fra start i dag. Tror det er et godt stykke unna at vi får se Zlatan fra start enda. Selv om han er tilbake, tror jeg nok det tar litt tid enda før han er helt klar for 90 minutter. Men fortsatt smått utrolig at han har kommet tilbake så raskt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Fortsetter Shaw likedan som han spilte sist så tror jeg ikke det er noe problem. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2017 Starte fra start igjen og bygge opp en seiersrekke her nå. Ikke la City få detta gratis selv om de leder med 11 poeng. Vil se Zlatan, Herrera og Shaw fra start i dag. Tror det er et godt stykke unna at vi får se Zlatan fra start enda. Selv om han er tilbake, tror jeg nok det tar litt tid enda før han er helt klar for 90 minutter. Men fortsatt smått utrolig at han har kommet tilbake så raskt. Mer det at jeg ikke ønsker å se Lukaku. Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Starte fra start igjen og bygge opp en seiersrekke her nå. Ikke la City få detta gratis selv om de leder med 11 poeng. Vil se Zlatan, Herrera og Shaw fra start i dag. Tror det er et godt stykke unna at vi får se Zlatan fra start enda. Selv om han er tilbake, tror jeg nok det tar litt tid enda før han er helt klar for 90 minutter. Men fortsatt smått utrolig at han har kommet tilbake så raskt. Mer det at jeg ikke ønsker å se Lukaku. Lukaku er inne i en liten dal i formkurven sin. Bare vent, han kommer seg nok opp igjen, og da har du lyst til å se ham gang etter gang etter gang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2017 Fy faen den trengte du, Lukaku! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Herlig Lukaku! Trenger selvtillitboosten Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Deilig! Kjør på, skap sjanser. 3,4 mål i kveld! Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Fy faen den trengte du, Lukaku! Told you. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2017 Fy faen den trengte du, Lukaku! Told you. Det var en scoring, langt fra ute av den såkalte "formduppen" sin. Men positivt at han endelig scorer et mål av betydning og ikke bare pynter på resultatet i en kamp som allerede er vunnet. Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Fy faen den trengte du, Lukaku! Told you. Det var en scoring, langt fra ute av den såkalte "formduppen" sin. Men positivt at han endelig scorer et mål av betydning og ikke bare pynter på resultatet i en kamp som allerede er vunnet. Joda. Men det kan tyde på at han holder på komme seg opp av dalen, i retning fjelltoppen. Hadde vært finfint det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Seriøst? Fikk han ikke gult for den taklingen engang? Knotter inn mot leggen! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Satan hvor jævlig dårlig vi er.. Bournmouth spiller seg gjennom oss akkurat slik som City gjør. De har 3 (TRE!!!!) ganger flere skudd på mål enn oss........................... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Uff ja, plutselig så var 1-2 tapet en god prestasjon.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Faen er det jeg ser på egentlig? Patetisk forestilling på hjemmebane. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Det må jo være de blå som er på hjemmebane og heter Manchester United? Bånn, bøtte ræv. Flaks at vi tar poeng i dag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Og der fikk de enda et skudd på mål selv om frisparket var dritbillig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Tar en 1-0 seier i dag. Ikke spesielt imponerende, men uten Pogba blir det ganske trasig dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå