Gå til innhold

Brukte robot til å skremme vekk hjemløse mennesker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Roboten leies ut for syv dollar i timen"

Er dere helt sikre på at det stemmer? Det virker veldig billig synes jeg, så billig at jeg nesten kan vurdere å leie en selv :wee:

61 320$ i året, høres vell fornuftig nok ut?

Jeg er ikke interresert i å ha en surrende rundt 24/7 og det er derfor det er interresant at det er timespris som er lav, får jeg kun leie den på årsbasis så er timesprisen irrelevant, men gratulerer med multiplikasjonskunnskapene dine.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke interresert i å ha en surrende rundt 24/7 og det er derfor det er interresant at det er timespris som er lav, får jeg kun leie den på årsbasis så er timesprisen irrelevant, men gratulerer med multiplikasjonskunnskapene dine.

Det er nok helt sikkert god butikk å sette roboten på et fly for å betjene behovene dine i et par timer.

Lenke til kommentar

"Roboten leies ut for syv dollar i timen"

Er dere helt sikre på at det stemmer? Det virker veldig billig synes jeg, så billig at jeg nesten kan vurdere å leie en selv :wee:

61 320$ i året, høres vell fornuftig nok ut?

Ok du bar vill ha den noen timer betyr ikke at noen andre i området vill ha den resten av tiden:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...