FuglFøniks Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ble litt deppa nå, så at Sapphire XT256MB selges på tilbud til 3.900 kr. Bestilte på tilbud via venn i går, et PowerColor9800PRO pga prisen. men denne prisen er jo samme som Hercules 9800PRO! Har vært borte fra PC'n, siden den fucka, antaglig kortslutta hele driten. (gammel PC, ingen fare) skal bestille resten av min PC snart, gleder mg. Men det jeg EGENTLIG lurte på, var om jeg har gått glipp av noe heftig... Hva har vært?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 selvfølgelig er 9800xt 256mb et raskere kort, men jeg mener ikke det rettferdiggjør en prisforskjell på 1600.. du kan klokke ditt 9800pro til xt hastighet uansett. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er bare å leite på forumet så finner du de forhenverende tilbudene. Eller i nyhetsarkivet. Denne tråden er også et bra sted å kike på hva som har vært og på hva forskjellige webshopper kjører selv av dagstilbud. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ble litt deppa nå, så at Sapphire XT256MB selges på tilbud til 3.900 kr. Bestilte på tilbud via venn i går, et PowerColor9800PRO pga prisen. men denne prisen er jo samme som Hercules 9800PRO! Har vært borte fra PC'n, siden den fucka, antaglig kortslutta hele driten. (gammel PC, ingen fare) skal bestille resten av min PC snart, gleder mg. Men det jeg EGENTLIG lurte på, var om jeg har gått glipp av noe heftig... Hva har vært?? Hva mener du med at denne prisen er det samme som Hercules ? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Ble litt deppa nå, så at Sapphire XT256MB selges på tilbud til 3.900 kr. Bestilte på tilbud via venn i går, et PowerColor9800PRO pga prisen. men denne prisen er jo samme som Hercules 9800PRO! Har vært borte fra PC'n, siden den fucka, antaglig kortslutta hele driten. (gammel PC, ingen fare) skal bestille resten av min PC snart, gleder mg. Men det jeg EGENTLIG lurte på, var om jeg har gått glipp av noe heftig... Hva har vært?? Hva mener du med at denne prisen er det samme som Hercules ? Snakket litt for meg selv, hehe... Jeg hadde tidligere tenkt å kjøpe Hercules 9800PRO, men da dette tilbudet på R9800 kom, bestilte jeg det. Det jeg da mente var at jeg kunne ha fått XT kortet til omtrent lik pris som Hercules kortet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå