Gå til innhold

Dinside's test av bærbar


Nikern

Anbefalte innlegg

[...] Det triste er at vedkommende misfornøyde eller usikre lesere ikke kan gi tilbakemelding til oss direkte. Når alt kommer til alt bygger misnøyen i tråden i hovedsak på uklare formuleringer og misforståtte detaljer. [...]

Det triste er vel heller at DinSide ikke svarer på henvendelser de får når de gjør grove feiltolkninger som de gjør i sin A64-test.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det triste er at vedkommende misfornøyde eller usikre lesere ikke kan gi tilbakemelding til oss direkte. Når alt kommer til alt bygger misnøyen i tråden i hovedsak på uklare formuleringer og misforståtte detaljer. En stakkar som tilfeldigvis dumper innom forumet oppfatter gjerne ikke det.

Kanskje en ide da for en side som dinside.no å kanskje referere til at dette kortet ikke er det beste som finnes. Og at det finnes eksempler på bedre kort, men som dere ikke har testet ennå. Slik kan dere kan ha dette som en slagt rutine når dere tester, legger med informasjon om evnt. teoretisk bedre produkter (som dere ennå ikke har testet). At dere ikke kjører det frem på en måte slik at det kan villede folk som ikke har veldig hardware peiling til å tro noe annet enn sannheten.

 

Det dere gjør er jo nesten å si til folk at dette er det beste som kan kjøpes. Det syntes jeg var helt feil, var slik jeg oppfattet versjon 1 av teksten deres (dere har nå forandret den da).

 

Jeg selv ble jo nesten lurt av dere. Derfor startet jeg denne tråden for å finne ut av det. Selv meg som leser de fleste hardware nyheter ble jo forundret over det som stod der. I allefall slik dere hadde skrevet det.

 

Det er vel meg du tenker på når du sier:

"vedkommende misfornøyde eller usikre lesere"

 

Hva annet kan man bli en usikker når man leser det dere skriver om hardware da?

 

 

*btw, hvorfor laget du ikke en post her selv?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg er på desperat jakt etter en Acer Ferrari.

Er det noen som vet om det finnes noen som har dem på lager?

Jeg vet om EN (RBData), men de skal ha oppimot 20000 for den, noe som er litt vel drøyt..... :cry:

http://www.mamut.com/avatek/, men de kan ikke love levering før jul. Heldigvis får jeg min før jul. Bra service der, får hele tiden oppdateringer på hvordan det ligger an med min bestilling, og at jeg antakeligvis får min "Ferrari" tidligere enn planlagt. :thumbs:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg er på desperat jakt etter en Acer Ferrari.

Er det noen som vet om det finnes noen som har dem på lager?

Jeg vet om EN (RBData), men de skal ha oppimot 20000 for den, noe som er litt vel drøyt..... :cry:

http://www.mamut.com/avatek/, men de kan ikke love levering før jul. Heldigvis får jeg min før jul. Bra service der, får hele tiden oppdateringer på hvordan det ligger an med min bestilling, og at jeg antakeligvis får min "Ferrari" tidligere enn planlagt. :thumbs:

Takk for tipset. Det har vist seg at XD.NO hadde en igjen på lager. Den tar jeg! :devil: Har noen av dere (som allerede eier den) problemer med viftestøyen? Har lest svært varierende uttalelser om akkurat dette temaet. Jeg kommer til å sitte en del på lesesal med Ferrarien, men så lenge den kun støyer ved tøff bruk (spill m.m) er vel ikke faren for å irritere på seg medstudenter alt for stor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...