Gå til innhold

Sesong 4 av The 100


Anbefalte innlegg

Har først sett sesong 1-3 av The 100 nå den siste tiden. Det var de tre sesongene som lå på Netflix så trodde det bare var dem som har blitt laget. Men skjønte jo når jeg så siste episode av sesong 3 at det ikke kunne være en avsluttende sesong. Har googlet litt og ser ut til at sesong 4 kom allerede for en god stund siden. Sesong 5 er til og med på vei så vidt jeg skjønte det.

Men hvorfor er ikke sesong 4 på Netflix?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netflix kan nok gi ett mer presist svar på hva status for rettighetene til fjerde sesong for dem i Norge er, men dette handler altså om rettigheter til å sende serien i Norge. 

 

Tidligere i år var det kanalen Fem som satt med rettighetene til sesong fire av "The 100". Jeg vil tippe de har blitt ferdig med å sende sesongen, men det ser ut som de fremdeles sender episoder i reprise på nattestid. Om det er sesong 4 er jeg usikker på. 

 

http://www.meetv.no/search?q=the+100&x=0&y=0

 

Du kan jo forsøke henvende deg til Fem for å forhøre deg om det vil være noen nye muligheter til å se hele sesong 4 fra dem i tiden fremover eller du kan forhøre deg med Netflix om når de forventer å sitte med rettighetene for å vise serien i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...