oscrue10 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Lavt budsjett. Jeg må innrømme at jeg har null snøring, og særlig null snøring på bluetooth. Jeg tror jeg aldri har brukt en bluetooth-høyttaler, men kanskje det er veien å gå. Nå har jeg to veldig skrale høyttalere koblet til en monitor med 3,5 mm. Denne monitoren bruker jeg til PC og PS4, med disse høyttalerne. Hva trenger jeg for å kunne bruke bluetooth? Hvordan finner jeg ut om dataen eller monitoren støtter det? Er konsollen et mulig problem? Jeg har som sagt ikke peiling i det hele tatt. Noen som skjønner hva jeg ikke har peiling på og kan forklare ting med teskje? Noen høyttalere å anbefale? Endret 12. desember 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Hvorfor skal du ha bluetooth? Koble på mobilen eller noe sånt? 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg tenkte bare at trådløst er praktisk. Har som sagt null peiling, men begynner å hope seg opp med kabler, med PC, konsoll, monitor, høyttalere... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Men ingen av de tingene du nevner har vel bluetooth, så de må vel uansett kobles til via kabel? En løsning for å kunne få bluetooth på monitoren tror jeg ikke er noen god ide. Endret 15. desember 2017 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2017 Blir kanskje fort kabel da. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 ps4 har bluetooth, men ble ihvertfall delay i lyden når jeg testet det selv. Trådløst og stereo er en dårlig kombinasjon. Bluetooth har du på PCen om hovedkortet ditt har det integrert. Brukte min t5 på pcen en liten periode. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2018 Ble en Marshall Kilburn, med både blutetooth og 3.5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå