Redaksjonen. Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Gavedrysset fortsetter hele desember.Hodetelefoner, vannkoker og «nøkkel-finner» - vinneren av dagens luke får tre premier Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Spørsmål 5 har minst to riktige svar. Lenke til kommentar
Moen Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Spørsmål 5 har minst to riktige svar. Helt enig, måtte vri hodet mitt rundt den for produsenten skriver opptil x meter.Jeg svarte ivertfall utifra om det ikke var skrevet minst foran. Lenke til kommentar
Ove Kvam Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Spørsmål 5 har minst to riktige svar. Helt enig, måtte vri hodet mitt rundt den for produsenten skriver opptil x meter.Jeg svarte ivertfall utifra om det ikke var skrevet minst foran. Du tenker på spørsmål 6. Enig i at den også var litt tvilsom. Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Spørsmål 5 har minst to riktige svar. Helt enig, måtte vri hodet mitt rundt den for produsenten skriver opptil x meter.Jeg svarte ivertfall utifra om det ikke var skrevet minst foran. Du tenker på spørsmål 6. Enig i at den også var litt tvilsom. Hvis man skal leke den leken der så har alle spørsmålene flere alternative svar. Eller så kan man jo la være å leke at man er dummere enn man er. 1 Lenke til kommentar
n.v.t. Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Hva er poenget med å stave "noise" som "noice"? Skrivefeil eller med hensikt? Hva kan være hensikten? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Er en skriveleif ja.. det er ikke lagt inn et mellomrom mellom no og ice, altså hodetelefonen er ikke is avbrytende. Er nok bare en typo, skulle vært noise Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 En ting som irriterer meg grenseløst er at mange produsenter av «fantastiske» produkter faen ikke er i stand til å forklare hvordan de fungerer. De lager flotte websider med masse pene mennesker og velger å appellere til følelser. Jeg har en medfødt genfeil som gjør at jeg stiller spørsmål som ikke kan besvares, og hvorfor skal jeg holdes utenfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QVZmonLc Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 «nøkkel-finner», seriøst? Vi deler ikke ord på norsk, ei heller med bindestrek. Bindestrek bruker vi kun ved oppramsing og linjeskift. Det er barneskolestoff! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QVZmonLc Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Er en skriveleif ja.. det er ikke lagt inn et mellomrom mellom no og ice, altså hodetelefonen er ikke is avbrytende. Er nok bare en typo, skulle vært noise Det heter isavbrytende.Apropos skriveleif..kunne ikke dy meg! :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Da vet jeg hvordan «isavbrytende» skrives, men hva betyr det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå