Spartapus Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Det er en tendens til at tråder med rent praktiske spørsmål angående prostitusjon blir til en diskusjon om prostitusjon som fenomen, men egentlig tenker jeg at det hører hjemme i en egen tråd. Jeg går utfra at TS allerede er godt kjent med diskusjonen og problemstillingene rundt prostitusjon og har gjort seg opp sin egen mening om dette. Eskorter og ONS er epler og pærer. Hvis man kun er ute etter å ha sex uten komplikasjoner er eskorter bedre, da det er nærmest garantert at man kommer til å ha sex og at det ikke vil bli komplikasjoner og drama som må avklares etterpå. "Hore" er bare en nedsettende og uspesifikk betegnelse på prostituerte, og er derfor ikke spesielt nyttig å bruke. Ellers er gangen i dette allerede godt beskrivet i noen av postene over. Man ringer normalt et telefonnr, får en adresse på SMS og drar dit. Deretter er det litt lotteri ift hvor godt man liker dama og om man har god kjemi, så det blir mest som en blind date der man har avtalt å ha sex på forhånd. Jeg synes innlegg #13 beskriver det hele greit, selv om jeg ikke nødvendigvis vil anbefale å begrense seg til skandinaviske jenter. 1 Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Hvis jeg absolutt skulle kjøpt ei eskorte ville jeg kombinert det med en tur til Amsterdam eller et legalt og profesjonelt bordell. Men personlig er det lite tiltrekkende når sex er avtalt på forhånd, og særlig dersom 1000 peniser har besøkt garasjen til dama tidligere. Jeg VET at veldig mange som averterer på nett ofte (men ikke alltid) har sterke personlige problemer. Enten med gjeld, rus - noen bruker også prostitusjon (eskorte er bare et finere ord på dette i mitt øye) som en form for selvskading. Noen har bakmenn som f.eks. tilrettelegger bolig, reiser og kunder - og som får en del av kaka. Har sett at prisene ligger på 2-5000 og oppover her i Norge. Dersom den prostituerte stjeler fra deg. Du kan selvfølgelig anmelde, men du står i et dårlig lys ovenfor politiet og risikerer selv bøter da kjøp av slike tjenester er ulovlige. Personlig kunne jeg aldri ligget med ei prosituert/eskorte. Jeg har lekt litt med tanken om å "leie inn" to lesber som kan ha seg på senga mens jeg ser på. Men siden jeg aldri kan garanterte at disse har bakmenn, er en del av et kriminalitet miljø e.l. Så nope! Skjer ikke. Det er ikke så vanskelig å få seg noe - så lenge man er litt pågående. Wikisexguide er en artig liten nettside jeg pleier å lese bare for underholdnings skyld. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Det er en tendens til at tråder med rent praktiske spørsmål angående prostitusjon blir til en diskusjon om prostitusjon som fenomen, men egentlig tenker jeg at det hører hjemme i en egen tråd. Jeg går utfra at TS allerede er godt kjent med diskusjonen og problemstillingene rundt prostitusjon og har gjort seg opp sin egen mening om dette. Eskorter og ONS er epler og pærer. Hvis man kun er ute etter å ha sex uten komplikasjoner er eskorter bedre, da det er nærmest garantert at man kommer til å ha sex og at det ikke vil bli komplikasjoner og drama som må avklares etterpå. "Hore" er bare en nedsettende og uspesifikk betegnelse på prostituerte, og er derfor ikke spesielt nyttig å bruke. Ellers er gangen i dette allerede godt beskrivet i noen av postene over. Man ringer normalt et telefonnr, får en adresse på SMS og drar dit. Deretter er det litt lotteri ift hvor godt man liker dama og om man har god kjemi, så det blir mest som en blind date der man har avtalt å ha sex på forhånd. Jeg synes innlegg #13 beskriver det hele greit, selv om jeg ikke nødvendigvis vil anbefale å begrense seg til skandinaviske jenter. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Skremmende hvor mange som forveksler kunnskap med fordommer.Nedover i Europa og i USA trenger ikke eskorte engang ha noe med sex å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Skremmende hvor mange som forveksler kunnskap med fordommer. Nedover i Europa og i USA trenger ikke eskorte engang ha noe med sex å gjøre. Løl. Jeg synes anonym sa det best på førstesiden når det tema kom opp; Oh, sweet summer child. Jeg husker også tilbake til en uskyldsren tid der jeg trodde det var en forskjell Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Prøvde ei eskorte etter ett stygt brudd en gang, måtte bare få pult ut aggresjonen på en måte. Fungerte helt fint det, hotellet lå dog rett over politistasjonen så det var litt rart. Ellers verdt pengene og alt det der. Anonymous poster hash: af19e...b85 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Tror kanskje det handler litt om hva slags damer man prøver seg på. Føler meg litt ekkel og overfladisk når jeg sier det, men det kan hjelpe å gå ned noen "nivå". Dessuten kommer jo ikke damer løpende heller, så om man prøver aktivt ute på byen blir det nok napp til slutt. Må bare legge til her at: De fleste kommer løpende når damene går fra midten av 20årene og oppover og har fått realisert at de kanskje må belage seg på å være alene hvis de fortsetter i samme bane som de har gjort før Har en frue hjemme selv og vi har vært ilag noen år nå så jeg har vært den som må høflig si "nei takk" når man blir sjekket opp, men fra tidlig i 20 årene ville damene plukke menn fra "øverste" hylle (Altså Siviløkonomen med pappas penger ) fra 25 og utover så har ting endret seg fullstendig og det virker til at flesteparten er mer redd for å være alene og tar heller noen som kun trenger å ta høflig kontakt Kan hende jeg sitter i min egen boble her fordi jeg aldri har jaget damer, men for meg så virker det som om de kommer løpende bare du plystrer. Etter en viss alder såklart ( som er fortsatt relativt ung) Alle saker har 2 sider.. Finnes motparter av hva jeg sier også Og til TS: Gjør det du føler for, bare husk at en fremtidig partner kan ha problemer med å forstå deg dersom du velger å gjøre det samtidig som du er åpen om hva du har gjort Anonymous poster hash: 0b585...4fd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg