Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 https://www.nkom.no/aktuelt/nyheter/enklere-å-finne-ut-hvem-som-drifter-telefonnummer Artig sak som viser hvilken tilbyder et nummer tilhører. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg søkte opp mitt nummer. Resultatet var «eRate Norway». Jeg er dog hos Komplett, som benytter eRate’s løsninger for leie i Telenors nettverk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Den har noen bugs og quirks, som du ser. Kunder hos Chess blir angitt som Telia, siden Chess bare er et varemerke for Telia. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ser nummeret mitt hos Talkmore kommer opp som Telenor Mobil, er vel tilsvarende årsak som Tom nevner over om Chess og Telia, siden Talkmore kun er et brand hos Telenor. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Korrekt. Lurer litt på hva som kommer opp når en søker etter et nr som er hos ice, med tanke på at ice leier infrastruktur hos telia, selv om de produserer selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 ICE kommer nok opp som ICE. ICE har egen infrastruktur, selv om de leier talekapasitet hos Telia. Da jeg hadde ICE hang telefonen på ICEs nett hele tiden, men hoppet over til Telia 3G ved taletrafikk, og tilbake igjen når jeg la på. Data og SMS gikk på ICE-nettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 En slik tjeneste har jeg savnet. Herlig - takk for tips! 10 søk pr. dag er grensen i tjenesten! Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 ICE kommer nok opp som ICE. ICE har egen infrastruktur, selv om de leier talekapasitet hos Telia. Da jeg hadde ICE hang telefonen på ICEs nett hele tiden, men hoppet over til Telia 3G ved taletrafikk, og tilbake igjen når jeg la på. Data og SMS gikk på ICE-nettet. Ja ICE kommer opp som ICE! Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 De som henger på Telenors mobilnett kan også ringe 1945 + nummer de ønsker oppslag på. Eks: 194599999999 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Jøss, virker den fortsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå