AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Kan jeg ta en madrass på bussen? Er det mulig å få det til? Anonymous poster hash: 2e416...291 2 Lenke til kommentar
WHBO Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Dette er vel fullt mulig ja, skulle gjerne vitnet det Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Du skulle bare visst hva folk drasser med seg på bussen. Det verste jeg opplevde var noen som tydeligvis hadde kjøpt et helt interiør på Ikea. Det var vel en nærmere 15 flatpakkede esker de kom inn på bussen med. Om madrassen er mulig å bøye bør det ikke være noe problem. Men respekter bussjåføren om han ikke vil ha dere (den) med. F.eks. ved brann i bussen gjør madrassen evakuering vanskeligere. Jeg hadde ikke nektet deg, men det er garantert noen som vurderer det slik at det ikke er forsvarlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Sjekk reglene for busselskapet du skal reise med. En madrass overstiger trolig målene for det du kan ha med deg som "bagasje" på bussen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Kjenner noen som tok flyttelasset via rutebuss, en madrass bør ikke være noe problem om bussen ikke er for full. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Prøv det. Fest GoPro til madrassen og legg ut på YouTube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå