AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg vil ha tabelltrekk men skjønner meg ikke helt på hvilken tabell jeg skal velge. Hvilken tabell skal jeg velge om jeg har ca. 32.000 kr brutto utbetalt hver måned? Skjermbilde: Anonymous poster hash: 2a485...b15 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 En velger ikke hvilken tabell en skal ha, en legger inn detaljer om lønn, renter osv. Så blir en tildelt skattekort. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 En velger ikke hvilken tabell en skal ha, en legger inn detaljer om lønn, renter osv. Så blir en tildelt skattekort. Inne på den siden skal man velge tabell og deretter trykke "Send" for å sende endringen inn til godkjenning. Så hvorfor skal man velge tabell? Anonymous poster hash: 2a485...b15 Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 En velger ikke hvilken tabell en skal ha, en legger inn detaljer om lønn, renter osv. Så blir en tildelt skattekort. Inne på den siden skal man velge tabell og deretter trykke "Send" for å sende endringen inn til godkjenning. Så hvorfor skal man velge tabell? Anonymous poster hash: 2a485...b15 Nei, du har misforstått. Denne siden bruker man hvis man har allerede tabelltrekk. For eks. har jeg tabelltrekk nr 7102 ( det fremkommer på lønnsslippen min), og ved hjelp av den siden du henviser til, kan jeg legge inn hvor mye jeg kan forvente å få neste måned som netto månedslønn hvis jeg kjenner til brutto månedslønnen min. Fra 15 desember vil du motta skattekort for 2018 via Altinn.no. Der må du sjekke nøye om opplysningene er riktige (skattekortet tar utgangspunktet fra 2016), og derifra kan du velge om du vil ha tabelltrekk eller vanlig skatteprosent. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå