eirikl93 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hei alle! Jeg trenger hjelp, råd og tips angående mine fremtidige arbeidsplaner.Jeg studerer nå ved Norsk yrkesdykkerskole klasse 1, og har da en plan om å jobbe innen dette etter endt kurs. Jeg har en drøm om å kunne reise rundt i verden og ta på meg jobber hos diverse dykkerfilma, for å kunne oppleve nye land og steder men samtidig tjene penger. Jeg har fått det for meg slik at dette kan jeg gjøre innenfor Norges grenser ved og feks opprette et enkeltmannsforetak. Men vil dette fungere i utlandet? Dette har jeg ikke mye erfaring med.. Om dette er nærmest umulig så er såklart det og jobbe å bo i varmere strøk en god periode også veldig interessant. Jeg er utdannet bil og lastebilmekaniker i utgangspunktet. Som jeg tror kan være et godt pluss oppå et arbeidsdykkersertifikat. Selv om egentlig alle dykkerjobber er innafor! Takk for alle innspill Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Forskjellige land har forskjellige reglar og ordningar for å opprette firma. Det mest hensiktsmessige er vell å selge deg inn til aktuelle firma i utlandet på korttids oppdrag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå