AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hatt pstav et år nå og vært så og si uten blødninger siden. Nå blør/mens jeg plutselig to ganger på to uker. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 00f75...863 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ja, dessverre. Har du nettopp satt i pstaven så vent en stund til å se om det stabiliserer seg, det kan hende pstaven ikke er noe for deg, har en venninne som blødde konstant med pstaven og som bare måtte ta den ut. Sånn er det dessverre, vi er alle forskjellige Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Hatt pstav et år nå og vært så og si uten blødninger siden. Nå blør/mens jeg plutselig to ganger på to uker. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 00f75...863 Hvis du plutselig har begynt å blø, skal du kontakte fastlegen sin for å se at staven ligger riktig, og eventuelt finne ut hvor blødningen kommer fra. Det er vanskelig å si om dette er i "mensenperioden" eller ikke når du ikke har blødd på ett år. Mitt råd er at du kontakter legen din for å kontrollere at alt er som det skal. En p-stav er tross alt et fremmedlegeme, og den kan skifte posisjon underveis, eventuelt kan blødning komme fra et annet sted (f.eks. livmorhalsen, rifter, hemorider eller andre ting). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2017 Har hatt Pstav jeg også... ALDRI igjen!!!!! Anonymous poster hash: 27c4e...63b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå