Harald Brombach (digi.no) Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Har flere hundre millioner brukere.Apple kjøper populær app for gjenkjenning av musikk Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Da ble det en app mindre på min telefon... 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 @-Night-: Kommer Apple til å ødelegge den, eller er det andre grunner for at du ikke vil ha app'en lengre? Lenke til kommentar
TVOWS44S Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Da ble det en app mindre på min telefon... Hvorfor ? Betyr det noe som hvem som eier tjenesten dersom du bruker den og den fungerer slik den skal ? Lenke til kommentar
G Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Venter i spenning på om det bare er ren Apple-forakt, eller om det ligger noe logisk som vil dukke opp i fra -Night-. Jeg er ingen Apple-fanboy selv, så jeg kan forstå en forklaring som er logisk nok, dersom den er der. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 ren spekulasjon fra min side, men det er vel stor mulighet for at fremtidige versjoner bare vil peke deg til itunes for å kjøpe musikken og andre butikker vil ikke lengre bli lenket. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 @-Night-: Kommer Apple til å ødelegge den, eller er det andre grunner for at du ikke vil ha app'en lengre? Apple er ikke kjent for å lage noe som fungere på tvers av plateromer se bare på itunes, ren spekulasjon fra min side, men det er vel stor mulighet for at fremtidige versjoner bare vil peke deg til itunes for å kjøpe musikken og andre butikker vil ikke lengre bli lenket. Er dette jeg er redd for Apple kommer til å presse inn sine tjenester og kaste ut andre herudner itunes, apple music eller hva nå de enn kaller sin Spotify wannabe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå