hs Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen kalde katoder fra microplex, og tenkte å kjøpe en sound control i tillegg slik at jeg kan få en slik tøff effekt. Dersom jeg skal kjøpe en soundcontrol, trenger jeg kit i tillegg? Hvor mange katoder kan jeg drive med en inverter og en soundcontrol (om jeg trenger begge to)? Lenke til kommentar
hs Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Er det virkelig ingen som kan hjelpe en stakkar? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 På en inverter kjøpt hos microplex kan du ha to katoder. Resten må du få hjelp av noen andre, har ikke vært borti soundcontrolen. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 har du to invertere og en soundcontrol kan du kontrollere 4 lys.. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kunne du ikke lest på artikler og liknende før du komme og forstyrre oss? neida hehe, jo slik som han forrige sa, 1 soundcontrol, trenger 1 inverter, men kan bruke 2 stk og kontrollere 4 lys. jo tøff effekt, men litt out date nu a kanskje? :S Lenke til kommentar
hs Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Takk for hjelpen. Men det ser ut til at Microplex gjør denne problemstillingen overflødig. De har nemlig i dag fått inn et produkt som er både viftestyring (som jeg tenkte å bestille samtidig) og som har samme effekt som en sound control. (produktet) Elsker å slå to fluer i en smekk... Dersom du mener, nadezico, at jeg forstyrrer dere ved å stille et spørsmål tror jeg at jeg og mange flere har misforstått hensikten med dette forumet... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Soundcontrollen er ubrubelig uansett. Takler ikke høy musikk, og man blir dritlei av blinkinga. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 det er visst sant som dem sier om at sansen for ironi har gått nedenom og hjem de siste åra... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Lydstyrte katoder fåes hos microplex for 100kr. jeg kjøpte iallefall der, de fungerer meget bra, du kan styre sensitivity , og den har av på knapp, kan også la den lyse konstant eller slå den av. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du må ha inverter kit selv om du kjøper sound control. Selvfølgelig. Lenke til kommentar
hs Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Jeg har ikke noe form for plexiglass-dør på mitt kabinett. Tror dere det blir stilig å sette katodene uner kabinettet slik at det kaster lys på gulvet, eller er det noen andre kule steder jeg kan plassere de? Endret 12. desember 2003 av hs Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 skaff deg dør! det ekke veldig tøft med katoder vis du ikke har dør.. åssen kabinett har du? Lenke til kommentar
hs Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har et Chiftec kabinett. DX tror jeg modellen heter. Jeg tror jeg skal lage et vindu i toppen, ettersom jeg stort sett ser ned på kabinettet. Regner med det er en rimelig enkel operasjon... Dør er ganske uaktuelt ettersom jeg har en del klistremerker på døren, som jeg ikke får av samtidig som det er dyrt med dør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå