Gå til innhold

Kalde katoder

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen kalde katoder fra microplex, og tenkte å kjøpe en sound control i tillegg slik at jeg kan få en slik tøff effekt.

Dersom jeg skal kjøpe en soundcontrol, trenger jeg kit i tillegg?

Hvor mange katoder kan jeg drive med en inverter og en soundcontrol (om jeg trenger begge to)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for hjelpen. Men det ser ut til at Microplex gjør denne problemstillingen overflødig. De har nemlig i dag fått inn et produkt som er både viftestyring (som jeg tenkte å bestille samtidig) og som har samme effekt som en sound control. (produktet) Elsker å slå to fluer i en smekk...

Dersom du mener, nadezico, at jeg forstyrrer dere ved å stille et spørsmål tror jeg at jeg og mange flere har misforstått hensikten med dette forumet...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe form for plexiglass-dør på mitt kabinett. Tror dere det blir stilig å sette katodene uner kabinettet slik at det kaster lys på gulvet, eller er det noen andre kule steder jeg kan plassere de?

Endret av hs
Lenke til kommentar

Jeg har et Chiftec kabinett. DX tror jeg modellen heter. Jeg tror jeg skal lage et vindu i toppen, ettersom jeg stort sett ser ned på kabinettet. Regner med det er en rimelig enkel operasjon...

Dør er ganske uaktuelt ettersom jeg har en del klistremerker på døren, som jeg ikke får av samtidig som det er dyrt med dør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...