akelbo Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Funcoms overlevelsesspill lanseres offisielt på PC, PlayStation 4 og Xbox One i mai.Conan Exiles bryter ut av Early Access til våren Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Henger meg sjelden opp i slikt, men gudbedre for et vanvittig tåpelig bilde!!?? Alle bestemte seg for å posere for et "perfect shot" før de sloss videre?? Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Henger meg sjelden opp i slikt, men gudbedre for et vanvittig tåpelig bilde!!?? Alle bestemte seg for å posere for et "perfect shot" før de sloss videre?? Kunstnerisk tolkning av en tenkt situasjon Er ikke ment å være et skjermbilde fra spillet, akkurat. 4 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Merkelig med Early Access. Spillet har dødd ut lenge før lanseringen faktisk skjer. 1300stk som spiller dette nå i hele verden....1300...... 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Funcom har fått penga sine, så de driter vel i slikt. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Er vel mange som begynner og spille igjen ved release. Blir nok et bra survival spill. Men tror de hadde hatt en braksuksess hadde de gått for et rpg spill. Men de hadde vel ikke økonomien til det. Det de eventuelt kan gjøre er og bruke assets fra exiles og lage et Conan rpg spill etter exiles release. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Fårhåpentligvis er det mer kompatibelt og ikke rene bug/glitch helv* jeg hadde sist jeg spilte det.. Lenke til kommentar
Oculatus Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Pfft who cares...give me Anarchy Online Reboot or Anarchy Online 2... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Det coveret oser av et spill som blir en flopp, det er nesten så Harry at det blir kult men så er det bare så Harry at de blir dårlig, de skulle dratt det litt lenger så det vippet over ... Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Det coveret oser av et spill som blir en flopp, det er nesten så Harry at det blir kult men så er det bare så Harry at de blir dårlig, de skulle dratt det litt lenger så det vippet over ... Det er Conan, så "harry" er liksom en del av hele greia. Foreløpig har det gjort det ganske bra i Early Access, så noen flopp er det ikke akkurat. Fårhåpentligvis er det mer kompatibelt og ikke rene bug/glitch helv* jeg hadde sist jeg spilte det.. Det har blitt rullet ut mange oppdateringer siden launch (totalt rundt 40-50, hvis man regner med hotfixes), så ting er langt mer stabilt nå. Spillet er i en polishing-fase, så fokus er på å fikse bugs og polere features. Funcom har fått penga sine, så de driter vel i slikt. Da hadde utviklerne bare sluttet å gi ut oppdateringer. Synes det blir litt teit å si at de "driter i slikt". Merkelig med Early Access. Spillet har dødd ut lenge før lanseringen faktisk skjer. 1300stk som spiller dette nå i hele verden....1300...... Nå varierer jo spillerantallet ut fra tid på døgnet. Syntes jeg så det var oppe i rundt 3500 forrige uke. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Funcom har fått penga sine, så de driter vel i slikt. Da hadde utviklerne bare sluttet å gi ut oppdateringer. Synes det blir litt teit å si at de "driter i slikt". Nei, fordi det hadde vært dårlig PR(og Funcom med rette sliter allerde med slikt) Så de gjør litt jobb gir ut et så godt som dødt spill og teller penga sine. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Har det på pc, men testet det barre litt siden det er early access. Rekner med flere er slik, men gleder meg til å fyre det opp på ps4en. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Funcom har fått penga sine, så de driter vel i slikt. Da hadde utviklerne bare sluttet å gi ut oppdateringer. Synes det blir litt teit å si at de "driter i slikt". Nei, fordi det hadde vært dårlig PR(og Funcom med rette sliter allerde med slikt) Så de gjør litt jobb gir ut et så godt som dødt spill og teller penga sine. "Litt jobb"? Spillet har hatt rundt 30 content-oppdateringer siden launch, pluss hotfixes. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Det coveret oser av et spill som blir en flopp, det er nesten så Harry at det blir kult men så er det bare så Harry at de blir dårlig, de skulle dratt det litt lenger så det vippet over ... Det er Conan, så "harry" er liksom en del av hele greia. Foreløpig har det gjort det ganske bra i Early Access, så noen flopp er det ikke akkurat. Du ser jo rett forbi hele poenget mitt. Det FunCom ha gulpet opp her er Tacky/Harry (om du forstår meg bedre da), jeg er gammel fan av Conan å har stor samlig, (liker spesielt spesielt svart hvit håndtegnet-Robert Jordan historier) . Det er Tonnvis av Conan Art der ute som er Harry på riktig måte (over the Top kult) i mine øyne å er utrolig kult!. Men den forsviden FunCom har brukt her er helt forferdelig. Endret 15. desember 2017 av simalarion Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Det coveret oser av et spill som blir en flopp, det er nesten så Harry at det blir kult men så er det bare så Harry at de blir dårlig, de skulle dratt det litt lenger så det vippet over ... Det er Conan, så "harry" er liksom en del av hele greia. Foreløpig har det gjort det ganske bra i Early Access, så noen flopp er det ikke akkurat. Fårhåpentligvis er det mer kompatibelt og ikke rene bug/glitch helv* jeg hadde sist jeg spilte det.. Det har blitt rullet ut mange oppdateringer siden launch (totalt rundt 40-50, hvis man regner med hotfixes), så ting er langt mer stabilt nå. Spillet er i en polishing-fase, så fokus er på å fikse bugs og polere features. Funcom har fått penga sine, så de driter vel i slikt. Da hadde utviklerne bare sluttet å gi ut oppdateringer. Synes det blir litt teit å si at de "driter i slikt". Merkelig med Early Access. Spillet har dødd ut lenge før lanseringen faktisk skjer. 1300stk som spiller dette nå i hele verden....1300...... Nå varierer jo spillerantallet ut fra tid på døgnet. Syntes jeg så det var oppe i rundt 3500 forrige uke. Håper virkelig det med patches, hadde et rene helv* når jeg hadde en "MSI R9 380 4 GB Gaming" skjermkort, får håpe det går smoothere med et "MSI Geforce GTX 1070 8 GB Gaming" istedenfor. ninjaedit: Kjøpte spillet for og game med venner og en onkel, ble rene mareritt med r9, får håpe det blir gull nå med 1070. Endret 16. desember 2017 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå