Gamerslayer123 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Hei. var på en hentaii side og registrerte meg. De skulle sjekke alderen min eller hva det var og ba om kortopplysningene mine. Hva skal de med dette? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 1. Enten så er de ute etter å svindle brukere ved å forkle seg som en side og deretter samle inn kortinformasjon. Dermed kan de bruke trekke beløp fra kredittkortene. 2. De kan "verifisere" alder via kort, da det er mindre sannsynlig at mindreårige har kredittkort. Om du bør fylle inn er opp til deg å avgjøre, men jeg ville ikke gjort det. Om jeg skulle gjort det så hadde jeg sørget for at det var kortet til ett visa debet kort som kun har tilgang til en liten konto med f.eks 3-400kr på bare. Eller ett kredittkort med kun 1000kr kreditt tilgjengelig. Uansett om du fyller inn kort info så følg med godt på bank transaksjoner for det kortet, er det trukket noe som du ikke anerkjenner så sperr kortet og bestrid trekket asap. Personlig så ville jeg ikke lagt inn kortopplysninger som sagt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ikke oppgi kontoinfo om du ikke kjøper noe og ser at siden er trygg.. Bruke det for å verifisere alder er det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg har ikke skrevet følgende på ca 10 år..................................LOL. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Og folk sier nettvett er dødt Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 100% sikker på at dette er svindel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg