Gå til innhold

Opp-ned filmer....

RaT_Boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Uninstaller *ABSOLUTT* alt av codecs. Så laster du ned filteret ffdshow fra www.doom9.org. Så lenge du ikke skal code filmer selv holder det og du trenger aldri mer bekymre deg for feil på avspilling av filmer

Avinstaller, ikke "Uninstaller"... (ref. ditt nyttårsforsett: ikke bruke engelske ord der det finnes flotte norske)

- Ellers så har jeg også dette problemet, vil slik ffshow greier fikse alle XviD filmene jeg har kodet selv? (masse skoleprosjekt osv)

Lenke til kommentar
Avinstaller, ikke "Uninstaller"... (ref. ditt nyttårsforsett: ikke bruke engelske ord der det finnes flotte norske)

- Ellers så har jeg også dette problemet, vil slik ffshow greier fikse alle XviD filmene jeg har kodet selv? (masse skoleprosjekt osv)

Takker Velmont ;)

Innlegget ble forresten skrevet en del dager før nyttårsaften, så da var jeg ikke begynt med løftet mitt :)

ffdshow skal takle alt av codectrøbbel ja. Eneste er at såvidt jeg vet kan du ikke kode filmer selv med KUN ffdshow. Det fungerer bare som dekoder. Men du skal kunne spille av alle filmene du har tatt selv :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Uninstaller *ABSOLUTT* alt av codecs. Så laster du ned filteret ffdshow fra www.doom9.org. Så lenge du ikke skal code filmer selv holder det og du trenger aldri mer bekymre deg for feil på avspilling av filmer

Prøvde dette jeg også, men fikk ikke til å spille av svcd. Hva kan jeg ha gjort galt?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...